weinig bewegen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kirrebir, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik ben momenteel 12+6 zwanger en heb intussen al 4 echo's gehad.

Nu lees ik overal van die prachtige verhalen over flink bewegende kleintjes die op de echo's verschijnen.

Op de echo met 10 weken heb ik de kleine helemaal niet zien bewegen en met de 12 weken echo heeft hij 1 klein sprongetje gemaakt en een klein beetje met een arm bewogen.

Zijn er meer dames die hun kleine nog niet echt uitbundig hebben zien bewegen?
    maak me stiekem een heeeeel klein beetje zorgen... :)

Of zou de mijne gewoon veel slapen?

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Hi,

Ik denk dat je niet zo zorgen hoeft te maken elke baby is anders.
    Onze knul is ook erg beweegelijk en die van een nicht weer niet dus maak je niet druk :)

Fijne zwangerschap

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Och nee joh geen zorgen maken, lag waarschijnlijk gewoon lekker te slapen! Die kleine babies slapen van de 24 uur zo'n beetje 23 uur en zijn steeds maar een paar minuutjes hooguit wakker! Of jullie baby is héél relaxed ;)

Alles was toch goed en zag je een mooi hartje kloppen? Geen zorgen maken hoor, elk kindje is anders!

4. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    bij de 12 weken was dit kindje rustig en de 20 weken echo is 2 keer gedaan omdat het niet zoveel bewoog konden ze het ruggetje niet goed bekijken .Maar het is gewoon een normaal bewegelijk kindje in mijn buik gewoon toevallig toen niet. De 2e keer konden ze het ruggetje ook niet zien. Dan maar niet ik hoefde er geen 3e echo voor. Is dus niet zo gek volgens mij.

Deel Deze Pagina