Hoi allemaal, ik ben bijna 19 weken zwanger. Ik heb al sinds het begin van de zwangerschap last van maagzuur. Maar het word nu zo erg, dat ik er van moet overgeven. Ik heb rennies, maar krijg niet het gewenste resultaat. Hebben jullie nog tips/adviezen?
Herkenbaar Ik zat eerst ook aan de rennies maar echt bevorderlijk voor je gezondheid kun je dat niet noemen, helaas. Het zet al je maagzuur om in water en niet alleen het overtollige zoals ze in de reclames beweren. Google ook maar eens op nierstenen etc icm met rennies. Iets van maagzuur heb je simpelweg gewoon nodig en rennies zet alles om en uiteindelijk gaat je lijf veel meer produceren. Ik heb nu antagel via de apotheek. Ik kreeg het op recept bij de gyn maar het is blijkbaar ook gewoon te verkrijgen hoorde ik daar. Kost 5 euro voor een flesje. En het werkt geweldig. Heb op oudjaarsavond vette oliebollen en andere vettigheid gehad zonder dat ik last kreeg
Hier ook Antagel, na een aantal avonden zittend in slaap vallen toch maar gehaald. Helpt volgens mij wel goed, hoewel ik er achteraf niet veel last van heb eigenlijk..
Heb je verder ook je eetpatroon aangepast? Geen koolzuur, geen koffie, geen chocolade etc? Bij mij is het nu houdbaar icm rennies..
Ik neem rennies duo. En vooral niet te vet eten enzo. Ook al is het nog zo lkkr. Niet liggen op de bank. volgens mij zijn er ook medicijnen voor te krijgen.
Dank jullie wel voor jullie adviezen. Probeer nu inderdaad erg op mijn eetpatroon te letten! Hoop dat het dan wat beter gaat!