geurstaafjes voor de stofzuiger

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Een gekke vraag misschien. Ik heb een stofzuiger met zak. Ik heb ook van die geurstaafjes van de aldi die ik dus in de zak doe, om het lekker te laten ruiken, maar niks, noppes, nada. Het werkt niet, ik ruik niks. Waar ligt dat nu aan? Of moeten ze niet in de zak?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik weet welke je bedoeld, en ik vind ze ook amper effect hebben.
    Je kunt ook een beetje waspoeder opzuigen, dan heb je ook een heerlijke geur in je huis.

Welke ik zelf altijd heb zijn die van Brise. Er zitten er drie in een pakje en per stuk verpakt in plastic. Het zijn een soort zakjes met natte drap erin wat heerlijk ruikt. Deze zijn het: Brise Stofzuigerverfrisser Lily of the Valley 3 stuks - Makro Nederland

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik had ze vroeger van Brise en die roken heerlijk en de geur bleef ook lang.
    Met die van de Aldi ben ik niet bekend..
    Nu zuig ik een beetje waspoeder op,al merk ik wel dat deze geur niet zo lang blijvend is als die van Brise.

4. minon

minon Niet meer actief

Ik had ze ook van de aldi. Man wat een putlucht. Ze roken zo sterk dat je het gewoon proeft. Misschien zaten alle geurtjes van jullie in die van mij.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, die van Brise ken ik wel, die zijn goed, wasmiddel helpt hier niet, maar het ligt dus aan die staafjes? Nou dan gaan die straks de vuilnisbak in, jammer: goedkoop is in dit geval wel duurkoop :(

6. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.789
    491
    83
    Ik deed altijd wat geurolie in het rooster van de stofzuiger, door de warmte gaat de olie ruiken en ruikt je huis ook weer lekker :)

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou ja...Echt? Wat raar!!:( Hier ruik ik NIKS, echt helemaal NIKS

8. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik heb de lavendel sticks van de Action, werkt prima hier.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Maar: waar stoppen jullie die staafjes dan? In de zak? in het rooster? Wat doe ik fout?

10. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Die van de Aldi vind ik inderdaad ook niet goed geuren. Ik haal ze tegenwoordig bij de Action. Ideaal!

Ik zuig ze gewoon op met die slang tijdens het stofzuigen.

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou ga ik twijfelen: heb ik ze nu van de Aldi of van de Action? (heb ze 2 mnd terug gekocht) ze zijn van het merk Blinq en ik heb rozengeur.

12. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heb geen flauw idee welk merk het is wat ik heb maar weet wel dat ik die van de Aldi vies vind en snel uitgewerkt is en die van de Action werken hier prima. Maar heb je misschien ook niet van die geurloze zakken? Die bestaan toch ook? daar komen geen vieze geurtjes door heen dus misschien ook geen lekkere geurtjes?

Hahah ik zeg maar wat ;)

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Bestaat dat??? :( Nee, ik denk het niet, zijn van de action.

Ik gooi ze zo wel achter het roostertje, als ik de zak zo vervang.

14. derisa

derisa Lid

14 jan 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zuig altijd wat was poeder op.
    Lijkt net of ik heel het huis heb gewassen als ik heb gestofzuigd 😂

15. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Wat ik altijd doe is een geurzakje waar ik niks meer van ruik in de kamer of keuken open knippen, spul in de zak mikken, en zuigen. Heerlijk :)

16. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38
    Blinq is van Action.

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou dames, bedankt voor de tips: ik heb 2 opengeknipte geurstaafjes in het rooster gedaan en 1 opengeknipte in de zak. Het ruikt nu heerlijk naar rozen!

18. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ja die bestaan hahaha

Maar komt het ook niet gewoon omdat je zak te vol zat?

19. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Die van Brise zijn echt geweldig. Ik krijg spontaan zin om te stofzuigen. Maar dat is een beetje gek om te doen hier op mijn werk.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee, want ik heb nog geen 2 weken geleden een nieuwe zak er in gedaan met geurstaafjes, hij was nog niet eens vol. Zaten wel veel dennennaalden en 3 grote spinnen in, dus vandaar dat ik hem eruit wilde hebben :)

Deel Deze Pagina