krampen en slapeloosheid van CLOMID 50mg??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by MamavanMarouan, Jun 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is nu de eerste keer dat ik clomid gebruik, ik zit vandaag op de 3e dag hiervan. Ik heb eergisternacht echt niet kunnen slapen en ik had het bloedheet, heb hier normaal nooit last van en val altijd als een roosje in slaap.. En vannacht had ik echt flinke krampen, zo erg dat ik vanaf vannacht 3 uur wakker lag. Echt van die steken/krampen deed echt zon pijn..en ik was klaar wakker.. Is dit normaal en hebben jullie dit ook wel is meegemaakt?

2. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hai!

Ik heb gisteren mijn eerste pil clomid genomen en ik heb vannacht best lekker geslapen (maar dat komt omdat ik druk ben op het moment dus dan slaap ik wel), ook had ik het de hele nacht ijskoud!
    Kan er nog niet veel over zeggen verder, vanmiddag de 2e...
    Maar ik weet wel dat er hier meer meiden zijn die opvliergers kregen van clomid, krampen weet ik niet. Maar waar had je kramp dan? in je buik?

3. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee echt onderin me buik bijna in me liezen zeg maar.. Het ging weer weg ff en daarna kreeg ik weer zon steek/kramp..weet natuurlijk nie of t komt door clomid maar t deed echt zo'n pijn pfff

4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Clomid heeft inderdaad nare bijwerkingen. Opvliegers, warm/koud hebben, duizeligheid, opvliegers, niet kunnen slapen. Succes!

5. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    Hi MamavanMarouan,

Clomid kan je inderdaad bijhoorlijke krampen aan je eierstokken bezorgen. Welke dosis neem je in? En ga je regelmatig voor echo?

En die opvliegers zijn vre-se-lijk. Ik dreef mijn bed uit. Beste is wel om s'avonds de pilletjes te nemen, anders heb je overdag met opvliegers te kampen en dat wil je helemaal niet hebben!

Maar het kan heel erg verschillen per cyclus. Helaas reageerde ik ondanks al die bijwerkingen niet op de Clomid. Hopelijk doet het bij jou zijn werk!

Succes ermee!!!

6. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik had ook overdag opvliegers, hoor. En ik nam de Clomid altijd 's avonds als ik naar bed ging. De bijwerkingen komen niet door het pilletje op zich, maar door het algemene effect op je lichaam. De klachten kunnen helaas de hele cyclus blijven duren.

7. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Lotte,

Ik gebruik de dosis van maar 50mg. dit is de eerste keer dat ik het gebruik en dinsdag heb ik een follikelmeting. Ik neem ze ook pas om 18.00u in. Dus ben benieuwd of clomid zn werk heeft gedaan

8. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gelukkig vannacht nergens last van gehad. Dus hopen dat het zo blijft. Hopen dat de clomid zn werk

9. colo

colo Actief lid

Dec 6, 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Dag 1 :niks aan de hand, voelde me kip lekker
    Dag 2 :(gisteren) heb de hele middag op de bank gelegen met koppijn,misselijkheid, darm die van slag was en duizeligheid, zo'n duf,zwaar gevoel in mijn hoofd :( toen ik in bed lag gisterenavond zei mijn man ineens, wat heb jij warme handen!!! ik ben altijd koud namelijk...k had ook zo'n kokend gevoel door mijn lijf.
    Dag 3 :(vandaag dus) heb nog steeds een beetje hoofdpijnachtig gevoel, dit is dus echt wel door de hormonen, weet inmiddels het verschil ;) wel lekker geslapen, wel weer vroeg wakker.
    Denk dat ik vandaag de clomid maar iets later inneem,bij het avondeten ofzo.
    Er staat in de bijsluiter dat je voor de maaltijd die pil moet eten maar zit er sterk aan te denken om dat tijdens te doen ivm misselijkheid...wat zeggen jullie??? Denk dat het verder qua bijwerkingen niet zoveel uithaalt of je ze savonds neemt of smorgens aangezien het in je bloedbaan komt en het dus doorwerkt...
    Verder hoop ik dat ik een eisprong zal krijgen, en dat mijn cyclus weer op orde komt, dan ben ik al gelukkig, als er dan ook nog een zwangerschap van komt dan ben ik helemaal de gelukkigste vrouw op aarde!!! :p

10. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

Aug 23, 2010
    581
    15
    18
    Female
    @MamavanMarouan, wat spannend dinsdag! Hopelijk is er een mooie follikel aan het groeien. Sterkte met je opvliegers!

Share This Page