Ik heb een poging gedaan om een camping te reserveren, maar ik kreeg een mailtje terug in het frans dat ik niet helemaal kan volgen. Iemand hier beter in Frans dan ik? Vast wel aangezien ik meestal 5 en 6 haalden en het daarom maar snel uit mijn pakket heb gegooid . Bonjour, J'ai bien reçu votre e-mail et je vous remercie d'avoir sélectionné notre camping. Vous pouvez réserver une place pour la période du 17-24 juillet 2011, nous avons encore des places libres pour tente, combien de personnes ? Voici une autre adresse e-mail pour nous confirmer votre réservation Je reste à votre disposition pour plus de renseignements Cordialement
Ben er niet zo goed in maar volgens mij bedankt ze je voor de email , zijn er nog een paar plaatsen vrij en vraagt ze met hoeveel personen jullie komen! Daarna zegt ze volgens mij dat je nu hun emailadres hebt om de reservering te bevestigen... En die laatste zin weet ik niet ! Had trouwens vroeger 3 en voor Frans dus als ik het niet goed heb weet je hoe het komt
Ze hebben je email in goede orde ontvangen en danken daarvoor. In de periode dat jullie die camping willen reserveren hebben ze alleen nog plaatsen beschikbaar voor tenten. Ze willen graag weten voor hoeveel personen en of je (als je akkoord gaat met verblijf in een tent) een email terug wilt sturen ter bevestiging van je reservering
Goedendag, Ik heb uw e-mail in goede orde ontvangen en ik dank u voor het kiezen van onze camping. U kunt een plek reserveren voor de periode van 17-24 juli 2011, we hebben nog vrije plaatsen voor tenten, voor hoeveel personen is het? Hier een ander e-mail adres voor het bevestigen van de reservering. Wanneer nodig help ik u graag aan nadere informatie. Hoogachtend, XXX
Dank je wel! Weet je ook hoe je in fatsoenlijk frans zegt dat je met 4 personen komt met een grote (4,5 bij 7,5) tent. En of die plaatsen wel stroom hebben?
Bonjour, Nous viendrons avec 4 personnes. Nous avons une grande tente de 4,5 mètres par 7,5 mètres. Les sites équipés d'électricité? Attente de votre réponse, Sincèrement, en dan je naam
Nous viendrons avec quatre personnes. Nous avons une large tente de 4,5 et 7,5 metres. (vergeet de merci beaucoup niet hihi!
Zo gepiept! Dank jullie wel. Mocht hij nu heel vreemde ideeen van mij krijgen dan is het jullie schuld ! Haha!!!