Hoi, Vraagje ik ben vannochtend na de ah geweest voor wat boodschapjes dit geld is tot nu toe nog steeds niet van mn rekening, daarna ben ik bij de c1000 geweest dit is er wel netjes vanaf geschreven , en vanavond heb ik de grote boodschappen weer bij de ah gedaan en dat is er ook gewoon vanaf. Gaat dit geld er nog vanaf ( wegens storing dat t wat later is of zo)?
Hoi hoi, Ik heb het ook een keer gehad. Ik had gepint in de winkel en het werd pas de volgende dag afgeschreven. Misschien was er even storing en word het ook pas morgen afgeschreven. Zo niet dan heb je gratis boodschapjes maar ik denk wel dat het als nog word afgeschreven ... Groetjesss Jetje
Wij tanken meestal bij zo een onbemande pomp, wordt ook vaak 3- 5 dagen later af geschreven. Als het er over een week niet af is, denk ik dat er misschien iets mis is gegaan met je betaling. Heb je het bonnetje mee gehad? daar kan je het op zien.
aardige schoonzus nee grapje maar daarom mogen wij nooit bij familieleden aan de kassa.... Ik denk dat het er nog wel afgaat....