Ik zou als ik jou was echt even contact opnemen met de politie! Jij doet niks verkeerds, maar hun. Al is het maar voor de veiligheid van een ander. Misschien wel een andere alleenstaande moeder met een dochter die wel open doet.
Bha wat eng hoor. Ik doe hier de deur ook vrijwel niet open als ik alleen ben, niet omdat ik nou in een heel onveilige buurt woon. Maar gewoon voor de zekerheid, er gebeuren steeds meer gekke dingen op deze wereld.. Kijk altijd vanaf t balkon eerst wie er beneden staat, gelukkig kan ik bijna zeker zeggen dat mijn buren dat ook allemaal doen. Die doen nooit zomaar de benedendeur open.. Maar ik zou ook aangifte doen! Die jongens moeten wel gepakt worden!
Echt de politie bellen hoor, gelukkig gingen ze weg toen je zei dat ze later maar terug moesten komen, had ook anders kunnen gaan. Bah zeg.
Niet zo lekker idee. Daar ben ik nou altijd bang voor zulke dingen. Laat je ons nog weten hoe het is afgelopen met de politie?
eng zeg, goed dat je de politie in gaat lichten. Wie weet waar ze allemaal langsgaan en waar ze wel binnengelaten worden. denk gelijk aan bejaarde mensen die zijn heel vertrouwend en laten vaak mensen gewoon binnen moet er niet aan denken wat ze van plan zijn