Ik zit familie kruys te kijken en ik vind dit seizoen echt minder. Het is zo mutsig, zo zonde! En de zwangere doet té overdreven, jammer. Niet om te zeuren maar echt oprecht: wat is de dochter zwaar geworden zeg. Ik vind niks mis met zwaardere mensen maar dit is echt ongezond . Zo’n leuke jonge meid, zo zonde !
Ik heb helaas de eerste twee gemist, dus heb nog niet zoveel gezien. Maar die dochter is toch altijd al zo zwaar geweest?
Esmee van Kampen is al jaren zo zwaar, daar is niks aan veranderd. Ruxandra ben ik ook vreselijke beu, zo overdreven en niet grappig. Verder vind ik het een leuke serie.
Och ik vind Esmee leuk. Ken haar niet zo heel goed, maar bij the big music quiz zo lekker vrij. Zolang zij gelukkig en niet gestresst is met haar lichaam, prima toch. En https://www.rtl.nl/video/8d7946f3-e2e4-49fc-ace2-081f094bcea4/ De rol van Elise Schaap was seizoen 1 grappig. Nu teveel hetzelfde. Mag allemaal wel wat minder. Ik vind het wel weer een seizoen wat leuk is om naar te kijken, maar echt geweldig niet.