Mijn broer, hij is grappig en heeft leuke dingen te vertellen. Hij is heel vroeg bij de Landmacht gegaan en werd daarna Marinier waardoor hij een aantal jaar werd uitgezonden naar Curaçao. Nu woont hij in Utrecht dus ik ben veel tijd met hem misgelopen. En zijn vriendin is ook echt heel lief. Dus, die. Mijn moeder, stiefvader + vader zie ik allemaal erg vaak dus daar kijk ik niet specifiek naar uit.
Wij zijn zelf nooit zo van de visite. Ik vind het leuker om ergens langs te gaan. Ik woon in Delft en mijn familie in Bodegraven/Alphen aan de rijn en Krimpen aan de lek. Toevallig ga ik er zaterdag weer heen en vind het geweldig om weer met mijn moeder, 3 broers en zus(Helaas de ander niet..) te zijn en met alle kids (4+Emma) en aanhang te zijn. Wel druk, maar super gezellig weer Lekker lachen, grappen maken, muziek luisteren, meezingen, spelletje doen af en toe, dat komt altijd goed!
De bezoekjes aan mijn ouders als iedereen er is zijn erg leuk. Als mijn zus en haar man en zijn zoontje er zijn en wij ook, komen mijn broer, zijn vriendin en hun zoontje ook vaak. Heerlijk, zo'n volle bak. Leukste is als iedereen ook blijft slapen. We wonen zo'n 130 km van mijn ouders vandaan en mijn zus is getrouwd met een vriend van mijn man en woont nu bij ons in de straat. Mijn broer woont op ong een half uur van mijn ouders, dus zij gaan vaak nog wel gewoon naar huis 's avonds. Met pasen gaan we met zijn allen naar mijn oom in Groningen. Voordat mijn tante ziek werd, kwam de hele familie altijd met pasen en dan sliepen we met zo'n 20 man bij hun. De hele zolder lag dan vol met kussens en iedereen met een slaapzak op een rijtje. de oudere ooms en tantes kregen dan de twee logeerkamers. Mijn oom en tante hadden een winkel aan huis en de zolder was boven het hele pand. Moooooie herinneringen! Nadat mijn tante ziek werd, was daar logeren met zovelen geen optie meer. Maar 1e paasdag is nog steeds erg gezellig en nu zitten we in een hotel in de buurt. Dat is een bezoek waar ik ook erg naar uitkijk.
Wij gaan aankomend weekend een weekend weg met mijn vader en stiefmoeder, zusje + vriend, broertje + vriendin en onze oma. In 2010 en 2011 hebben we dat ook gedaan en dat was echt ontzettend gezellig. Ondanks dat we allemaal dicht bij elkaar wonen zien we elkaar niet zo vaak, iedereen is druk met werken, studie en/of gezin, dus echt leuk dat we nu een weekend allemaal samen zijn.
Nahw Ik ga het liefst naar m'n moeder, daar kan ik echt naar uitkijken. Zusjelief (Micchan dus) woont daar ook.. Nog. Wat ga ik haar missen als ze straks gaat emigreren M'n oma zie ik ook graag trouwens. Volgende week zaterdag vieren we Damiën's verjaardag, en de avond daarvoor komen m'n oma, moeder en broertje hier slapen. Heb er zoooo'n zin in!
Ook mijn oma! Alleen heeft zij posttraumatische distrofie en is net herstellende van laaaaaaaaang ziek zijn (bleek al die tijd galstenen en dr galblaas te zijn en die hebben ze nu verwijderd). Dus zij zit altijd thuis maar ik ga graag bij haar op bezoek, dan haal ik wat lekkers voor dr en we hebben van vaderdag omadag gemaakt (mijn oma staat echt altijd voor me klaar!!). Heb dr nu al heel lang niet gezien ivm haar ziek zijn en mijn bevalling en gebrek aan vervoer. Maar we bellen erg vaak en mailen heel erg veel. Binnenkort ga ik weer naar haar toe
Ahh wat leuk, veel plezier alvast! Ik kijk altijd uit naar familieweekend dit jaar is het over 2 weken.. Zin in !!
Sinds we geëmigreerd zijn kijk ik uit naar al het (familie) bezoek. Dit jaar komen weer een hoop mensen, incl twee zp vriendinnen.
ik keek er als klein meisje altijd naar uit als mijn oma op bezoek kwam, heerlijk aan de ossenworst die binnen no time op was! nu kijk ik echt uit naar bezoekjes aan en van zwager (broertje van man) en schoonzusje met de kids. Het zijn hele relaxte en leuke gezellige mensen en wel hebben altijd wel veel lol.