Fijn winterjasje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pipske, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipske

Pipske Niet meer actief

Jasjes zijn zo lastig aan te trekken. Wie heeft er ervaring met een jasje dat wel redelijk fijn aan te trekken is? Mijn dochter heeft maat 62.

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ga op zoek naar een winterjas die eruit ziet als een gewatteerde vest. Ik heb er 1 in maat 68 voor mijn dochter (ze heeft nu maat 74 maar past 'm nog wel). In maat 62 werkt een jas nog niet........
    Die ik heb is van Nijntje van de V&D.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik had een rood zacht jasje van BFC in maat 62.
    Heel fijn en soepel jasje.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik had een jas van Name-it. Was eigenlijk meer een soort heel dik wintervest, heel fijn ding

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik had vorig jaar een fijne houtje touwtje jas van Reversible.

6. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Ik had vorig jaar in de winter een heel fijn klein jasje van Noppies. De was ook nog omkeerbaar. Misschien hebben ze dit jaar weer zoiets? Meer een soort van vestje eigenlijk met drukkertjes.

7. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik heb dit vestje van Z8 gekocht. In maat 62. Er zit een heerlijk warme en zachte "bontvoering" in.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
  9. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Wij hebben twee jasjes. Eén van Noppies (zelfde als Poema denk ik), maar die vind ik vrij krap (maatje 68, maar valt eerder als 62) en die gaat dus ook niet zo makkelijk aan. De andere is van V&D. Die is van 'gebreide' stof met voering, maatje 62, maar valt erg ruim. Gaat dus lekker makkelijk aan en is lekker warm. En er zit een mooie muts met zo'n leuk bolletje op! Staat lief!

Maar eigenlijk gebruik ik beide jasjes niet veel, omdat ik tegenwoordig de Lodger Wrapper (fleece) in de kinderwagen gebruik. Ideaal! Geen gedoe meer met jasjes en overdag leg ik er haar sowieso vaak lekker in te slapen, dan kan ik altijd later besluiten om nog de deur uit te gaan.

Dus als je toch geld uit gaat geven zou mijn tip zijn om een Lodger Wrapper te kopen! Wij hebben op Marktplaats een hele mooie voor 20 euro gekocht!

10. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Mijn zoontje heeft een jasje van H&M. Heel eenvoudig, maar lekker warm. Verder gebruik ook ook de Lodger Wrapper. Echt een van de betere investeringen die ik heb gedaan.

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik heb voor in de maxi cosi een joggingvestje, 1 maatje groter dan wat ze als kleertjes draagt, is dan heel makkelijk aan te doen.
    Ik zou niet voor een gevoerd vestje kiezen, dat is best een gepruts en als je bijv. een voetenzak voor de maxi cosi hebt, heb je een gevoerd jasje of vestje ook niet nodig.
    In de kinderwagen gebruik ik een lodger wrapper cotton, en dan doe ik haar een mutsje op. Heb er ook een dekentje in, maar stop haar niet helemaal toe hoor met het dekentje.

12. Pipske

Pipske Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties, ik ga maar eens goed op jacht!

13. Miniman

Miniman Niet meer actief

Hier ook een vest, een jas is niks als je kindje nog zo klein is.

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik vind het zo'n gedoe die jasjes als ze zo klein zijn ze liggen er soms echt opgepropt in. Ik doe meestal een dikke fleecetrui bij hem aan en doe hem dan in de winterzak die gaat helemaal tot boven dicht en hij heeft het lekker warm

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik had vorig jaar een vestje van de zeeman, zacht, en rose ;) . De jasjes/vestjes die je dit jaar ziet vind ik weer zooooo schattig, met roze hartjes ofzo. Vond het jammer dat ik geen meisje had om hem weer aan te geven hihi, het ging maar tot maat 68 ofzo.
    Maar ikzelf vond de vestjes ideaal. In combinatie met een dekentje of voetenzak is dat warm genoeg. Verder waren ze lekker betaalbaar. Voor die paar maandjes dat ze het dragen, vond ik het ideaal.

16. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ik gebruikte vorig jaar ook gewoon een vestje (die van Prenatal in streepdessin) en dan wel nog de Lodger Wrapper erover heen. Vond het anders toch wel te koud, aangezien hij onder een gewoon dekentje zich steeds loswoelde.

17. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Let er in ieder geval op dat de voorkant niet te hoog sluit. Het mondje zit dan tegen de rits of in de jas en dat zit wel erg in de weg. Verder als ze spugen, kwijlen enz. kun je de jas uit blijven wassen.
    Ik heb nu zo'n jas en doe een slab om als sjaal en tegen het spugen. Ik herinnerde me dit nu ook weer van de vorige keer. Volgende jas moet dus laag sluiten.

Deel Deze Pagina