familie etentje drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poespoes, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou ik regel wel oppas. Thijs kan gewoon niet zolang zitten, hij is een beweeglijk mannetje. Het avondeten gaat net, maar dan heeft hij lang genoeg stil gezeten. En 's avonds weggaan met hem vin ik geen succes, laat hem maar lekker in zijn eigen bedje slapen.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij zijn voor het eerst met Valerie uit eten geweest toen we op vakantie gingen.
    Dat was altijd snel snel eten...want mevrouw was er snel zat van.
    Een maand geleden zijn we met mijn man zijn familie uit eten geweest naar een pannenkoek restaurant.
    Er waren veel kinderen mee, en Valerie had genoeg te zien.
    Ze zat gewoon in de kinderstoel en af en toe even op schoot.
    We zijn daar 3 uur geweest!

Over anderhalve maand hebben we weer een etentje, maar dan van mijn familie. In een wat netter restaurant.
    Denk dat we haar gewoon meenemen, en als Valerie er zat van is, dan gaat 1 van ons gewoon iets eerder naar huis.

3. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wij hebben het 2 weken geleden voor het eerst gedaan.
    Het was van 17.00 uur tot 19.00 uur werd ons gezegd, dus dat kwam mooi uit dan kon hij daarna meteen naar bed.
    In het begin ging alles goed, maar om 18.00 uur werd ons duidelijk dat er 1 persoon pas om 18.15 uur zou wezen en daar wilde ze op wachten.
    Als we dat geweten hadden was ik met Danian thuis gebleven.
    Om 18.15 uur kregen we het voorgerecht.
    Tegen 18.30 uur begon Danian te huilen en het werd alleen maar erger.
    Ook mijn zwager en schoon zusje hebben 2 kleintjes en dat ging precies zo.
    Om 19.15 uur kwam pas het voorgerecht, maar toen hebben wij besloten om naar huis te gaan.
    We konden het eten mee krijgen gelukkig.
    Achter af bleek dat ze tussen 18.00 uur en 19.00 uur gezegd hadden, maar dat was niet tegen ons gezegd anders was ik thuis gebleven met Danian.
    Voor ons dus niet weer.

4. misa

misa Niet meer actief

Precies, helemaal mee eens!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik ken de ramp... en tja... (ik ben niet meer uit eten gegaan:|)

6. poespoes

poespoes Lid

30 aug 2008
    26
    0
    0
    Ik ga ook eigenlijk nooit savonds weg , uiteten of verjaardag enz.... dan past mijn moeder op!
    Maar tsja soms kan het niet anders omdat het een familie etentje is oid... Maar ik doe het idd ook niet meer... of het moet vroeger zijn!
    Waar ik dan wel weer aan denk , hoe moet dat van de zomer als ik voor het eerst op vakantie ga???
    Luca is ongeveer 14 maanden. En ja dan ga je toch ook eten savonds.... gelukkig wel all inclusive maar toch... Hoe deden jullie dat op vakanties...
    Hoe zag jullie dag er bv uit?
    Ben wel erg benieuwd hoe dat allemaal gaat zo'n eerste x op vakantie.
    Of is dit weer een nieuw topic hihi?!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    op vakantie aten wij gewoon in ons appartement hoor... dan kookten we zelf wat... en ook gingen we uit eten maar dan zaten we wel aan de kust in belgie waar alles voor de kinderen is geregeld.... denk dat je dan wel zoiets moet zoeken wat op kinderen gericht is...

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Wij gaan in september naar Italië, we willen dan toch ook wel een avondje uiteten.. maar ben benieuwd hoe dat zal gaan.
    Ons meisje is dan 11 maanden. We willen haar dan op de camping eerst laten eten en dan naar een restaurantje, waar ze is de buggy gewoon kan slapen als dat lukt. M'n zus deed het met haar zoontje altijd zo en dat ging goed. Als ik jullie verhalen zo lees, vraag ik me af of het niet een te ambitieus plan is. :(

9. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Wij zijn van het niet zo pedagogisch verantwoord uit eten gaan: Wij nemen altijd de draagbare dvd-speler mee. Ideaal! Heb geen kind aan haar. Ja, ik weet het: er zullen mamma's echt zwaar tegen deze moderne afleidingsmanoeuvre zijn maar hoe vaak ga je nou uit eten? Als we eten hebben gaat die even uit en haal hem pas te voorschijn als de kleurpotloden echt niet meer interessant zijn. Is al 1,5 jaar prima te doen!

10. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    volgens mij hadden wij dat probleem ook toen alyssa die leeftijd had.

wij hebben alyssa altijd overal mee naartoe genomen en toch ging het op die leeftijd ff niet zo makkelijk.

de keer daarna zaten we natuurlijk vreselijk in de stress over hoe het zou gaan maar toen ging alles weer goed.

was bij alyssa een fase.

liefs doris

11. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij gaan ook niet zo vaak weg. Als wij 's avonds op visite gaan of uiteten, dan vraag ik mijn zus om op te passen of ze gaat bij opa en oma logeren. Ze is 1x mee geweest uit eten toen we op vakantie op texel waren, ze was toen 7 maanden. Toen jammerde ze ook op een gegeven moment nogal, gelukkig waren we zo klaar.

Ach ze zijn ook nog zo klein he;)?!

In september gaan we een weekje naar Kreta, daar gaan we ook vast uit eten, ze is dan 1½ jaar, dan kan ze het vast wat beter volhouden.

12. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    We gaan ook nauwelijks uit met ons dochtertje, te druk, te veel vreemde mensen, lichten en geuren... ;) Voor de Kerst zijn we met mijn ouders gaan wokken en het ging redelijk: we namen ons oude vertrouwde kinderstoeltje mee, een doos speelgoed, ze vond het geweldig om op de tafel te graaien... voor een halfuurtje :D Dan moesten we haar ronddragen, dan werd ze hartstikke blij. Alles op alles, hebben we het 1.5 uur volgehouden zonder veel te veel gekrijs :p

Deel Deze Pagina