Hoi, Is er hier misschien iemand die weet waar ik een leuke houten ladder op de kop kan tikken? Ik heb er bij de Xenos eentje gezien van bamboe voor 20,- maar eigenlijk ben ik op zoek naar een witte. Nu zag ik net bij Koffietijd een witte voorbij komen bij volgens mij Loods5, maar als ik op de site kijk zie ik alleen de ladders van teakhout voor minimaal 99,- en dit heb ik er echt niet voor over. Het is puur voor decoratie en dat gaat mij een beetje te ver, als ik niets kan vinden zal ik er toch zelf een moeten maken
Kan je die van de xenos niet verven? Anders misschien bij zaken zoals kwantum / leenbakker / jysk? Of op marktplaats?
Misschien woon je hier dichtbij? ⥠decoratieladder voor badkamer, keuken, slaapkamer e.d. - Woonaccessoires | Overige - Marktplaats.nl
Ik heb er ooit zelf 1 gemaakt van zon oude barkruk, gewoon de poten op elkaar schroeven en de spijlen ertussen zetten, schuren en verven.. Of probeer marktplaats
Echt een ladder of zo een soort trapje waar je bijvoorbeeld een plant op zet? Bij de action heb je zo een soort laddertje in het wit voor 13 euro ongeveer.
Ik weet niet over welke grote we het hebben...maar hier hebben we er 1 van ong.180 cm. Deze is wit en komt van de woonxl, succes met zoeken!