hallo ik ben ook nieuw hier! ik ben 28 en werk in de kinderopvang,elke dag al die schatjes om me heen begon toch ook bij mij wel te kriebelen! mijn vriend had nog even de tijd nodig(helaas duurde dat 2 jaar) maar op 9-9-2009 mooie datum zei hij gooi de pil maar weg. werd daarna netjes al na 4 weken weer ongesteld,wat mij wel verbaasde na 11 jaar pil gebruik. nu begint de spanende periode van afwachten,tja ben benieuwd hoe lang het gaat duuren.de angst dat het mischien wel niet kan vliegt me ook wel eens aan.we wachten rustig af en hoop hier een hoop te kunnen delen en vragen aan jullie. groetjes isa
Hoi Hoi, Ik ben ook pas net begonnen met het proberen om zwanger te worden. Ik was al een tijdje gestopt met de pil, maar sinds afgelopen weekend hebben we besloten om vol voor een kindje te gaan. Ik weet nu alleen niet of mijn vruchtbare periode al voorbij is of dat ik er midden in zit. Ik hoop natuurlijk dat we voor deze maand niet al te laat zijn geweest. Wat ik nu in ieder geval zeker weet is dat ik het nu goed ga bijhouden. Het zou natuurlijk super zijn als het meteen zou lukken! Ik hoop dat het bij jou ook snel lukt! Groetjes, Miepens
badankt allemaal voor jullie reacties!! het is dan ook zeker erg speciaal om te lezen dat er zo veel vrouwen op dit moment met de zelfde gezonde spanning bezig zijn om hun geluk te vergroten!