Hoi allemaal, Ik heb even een vraagje. Ik wil graag alvast een afspraak maken bij een verloskundige maar ik heb geen idee waar ik er een kan vinden? Gaat dat via de huisarts ofzo, of gewoon via de gouden gids? Hoe ging dat bij jullie? Mijn huisarts is helaas nog een tijdje met vakantie.
hoi hoi ik heb de verloskundige gevonden via internet.( google) Je typt : verloskundigepraktijk en dan de naam van de plaats waar je woont en dan komen er vanzelf links. Succes!! Groetjes Kiowa
Bij ons heeft elke praktijk een afgebakend gebied. Bel je dus de verkeerde dan verwijzen ze je direct naar de goede praktijk in jouw buurt.
Het is misschien wel goed om je huisarts (of vrienden/familie/kennissen) te vragen om de naam van een goede praktijk. Succes
Ja het gaat hier ook per gebied, bij mij in de buurt zit er gelukkig een hele goede, hebben al 1 bevalling van me gedaan dus heb er al ervaring mee. Het is goed om de ervaringen van anderen te horen, dus gewoon ff rondvragen. Ik kon volgens mij bij 3 verschillende terecht.
ik heb het aan de assistente van de huisarts gevraagd en die gaf mij het telefoonnummer... zij weten het meestal wel.
Ik heb die van mij via de huisarts aangeraden gekregen. Ze zijn pas in oktober 2005 geopend, dus ik had het toen nog niet in de GoudenGids oid kunnen vinden
Hoi, Bij ons in de plaats zit maar 1 verloskundigepraktijk, dus iedereen moet daar terecht, makkelijker kan niet! groetjes Mara
wij hebben er maar 1 die hier 1 keer per week in het dorp spreekuur heeft, dus voor mij was het makkelijk.
Ik had er een opgebeld in de naburige stad. Die deed alleen maar thuisbevallingen en ik wil die rotzooi niet thuis. Zij verwees mijn automatisch door naar het verloskindig centrum. Ik ga nu in het kraamhotel bevallen als alles goed gaat. Ik vind het zelf wel erg prettig omdat het op de bovenste verdieping van het ziekenhuis is, dus mocht er iets mis gaan ben ik zo beneden. Heerlijk die zekerheid.
hoi hoi, Ik heb mijn verloskundige gevonden via internet. Woonplaats en verloskundige ingetikt en ze sites bekeken, als ze die al hadden. Ik heb er vervolgens een uitgepikt, die mij het meeste aansprak. Ik vond het bijvoorbeeld belangrijk dat ze een eigen echo apparaat hadden. Het zijn dan ook daarnaast nog eens gecertificeert echoscopistes. Het is een kleine praktijk, die niet de intentie hebben om groot te groeien, waardoor er meer aandacht voor je is. Ze doen ook aan homeopatie, wat ik ook fijn vind. Na een gesprek met ze te hebben gehad, was ik om en heb voor hun gekozen. Succes met het vinden van een fijne verloskundigepraktijk.