Wat een mooie konijntjes zeg,pas wel goed op met gratis weg geven soms worden die beestjes aan de slangen gevoerd,staat vaak op marktplaats die waarschuwing.
Oh wat een snoesjes! Wat zijn kleine konijntjes toch lief he! Ik heb op het moment een gecastreerd mannetje thuis zitten (z'n vriendin is helaas een paar weken geleden overleden). Maar ik denk dat het moeilijk zal zijn hem aan een jonkie te koppelen, dus ik ga tzt voor een oudere dame. Verder lijkt het me heel leuk voor jouw konijntjes om het mannetje te castreren, dan kunnen ze lekker samen zitten. (Zoals iemand hier eerder al zei.) Als ze elkaar zo leuk vinden als ze doen (hihi) worden ze een leuk setje . Het is het geld echt waard hoor! edit: Dat vergeet ik nog te vertellen: wij hadden vroeger 2 konijnen in de garage, ook een mannetje en een vrouwtje. Ze mochten omstebeurt loslopen, tot mijn moeder ze op een dag languit naast elkaar midden in de garage vond. Moe maar voldaan zegmaar . Geen idee hoe die ene heeft weten te ontsnappen, maar konijnen zijn blijkbaar toch handiger dan je denkt, hahahaha.
hey al een discussie! gezellig Toet stond op de nominatie om geholpen te worden, maar we vonden hem nog net iets te jong(is nog jong)... waarschijnlijk heeft ie meteen de eerste keer dat ie zin had z'n weg naar lilly gevonden.. Hij wordt volgende week nu geholpen. Wij hebben eigenlijk altijd drie konijnen gehad, toet loopt vrij rond in de (ruime) tuin, Lilly straks ook weer en dan inderdaad een dochter.. als er een meid tussen zit. anders is er altijd nog een optie om er een in een afgescheiden gebied te zetten.. maar bedankt voor de tips hoor, ben ook gek op mijn nijntjes!
Leuk voor Toet dat ie het nog een keer gedaan heeft dan, hihi. Heb je al iemand voor de konijntjes? Je kan ze ook allemaal zelf houden, maak je een grote konijnenberg in de tuin .