Ben ik weer te zeuren... spierpijn in 1 been?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 19 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ja daar is ze weer. Ik weet dat jullie geen dokters zijn, maar ik heb sinds gister ineens enorme spierpijn alleen in mijn rechter bovenbeen. Links is niks aan de hand. Heb ook niks raars gedaan voor zover ik weet.

Ik denk natuurlijk gelijk weer aan trombose ofzo, maar vroeg me af of iemand dit ook weleens heeft en of het ook gewoon iets onschuldigs kan zijn?

Het zit eigenlijk in mijn hele bovenbeen.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Ik heb weleens een willekeurige spierkramp gehad in 1 been ( 4-6 keer) en dan kreeg ik daarna echt spierpijn in dat been. Bovenkant vooral.

Niks aan de hand en gewoon onschuldig.

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Dank voor je reactie. Voel me soms zo'n zeurderd, maar hier kun je alles kwijt, dus...

Ik heb al even bij trombose gekeken, maar daar lijkt het niet echt op. Vind het wel apart!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Nee heb ook al even gekeken en inderdaad zoals je het omschrijft geen trombose.

Soms maak je ook weleens een beweging die anders is dan anders. Dan heb je het niet eens gemerkt. Dan kun je ook spierpijn hebben.

Of misschien verkeerd gezeten/gelegen.

In mijn rug heb ik dat ook weleens.

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Ik had vrijdag wel een feestje waar ik op hoge hakken gedanst heb. Maar vind dit dan toch een rare reactie.

Nou kijk het nog wel even aan..

Deel Deze Pagina