Ze zijn er weer!!! Wat doen jullie er tegen? Ik heb een bakje op aanrecht met azijn en rode wijn azijn met folie met gaatjes ze komen er wel op af. Neem alles drie keer daags af met dettol Afval gaat gelijk naar buiten. Maar nog gaan ze niet weg!
ik sla ieder beestje dat ik zie vliegen dood, ik heb gemerkt dat ze hier op de rode wijn afkomen dus ik heb een bakje rode wijn neer gezet met een folie papiertje overheen met gaatjes er in, lijkt wel een massa graf hahah maar ze komen toch ergens op af weet ik uit ervaring dus ik zou al je fruit even af gaan, rottende aardappels ofzo die krengen komen overal op af.
Koffieprut vinden ze ook heerlijk. Net als theezakjes en lege wijnflessen... En overrijp fruit natuurlijk... Het zijn tenslotte FRUITvliegjes.
Ooooch.. ik dacht vandaag nog zal ik even hier vragen hoe.ik.ze weg krijg.. Wat een rotbeestjes zeg. Heb de hele.keuken al 3 keer met dettol gedaan. Het is al wel minder maar nog niet weg. Grrrr ik haat ze voor t leven
Ik heb een plastick appeltje gekocht waar je een vloeistof in moet doen, vloeistof zit er bij. Helpt super, had 'm vorig jaar ook. Hele ding zat vol met fruitvliegen. Gekocht bij Etos, maar de Tuinland (Intratuin) verkoopt het ook.
Dat appeltje ken ik maar iemand zei tegen me dat daar gewoon azijn in zit en dit wat ik nu heb komen zeook wel op af. Fruit hebben we in de koelkast Echt zo smerig he maandag komen er twee gezinnen kennismaken bij mij maar die keuken bah bah bah
Heb je in de bakjes azijn wel een paar dr afwasmiddel gedaan? Zodra ze dat raken kunnen ze namelijk niet meer wegvliegen en verdrinken ze dus... werkt hier perfect.
Door de folie kunnen ze er ook niet meer uit.. Heb het hier ook weleens gedaan en werkt prima. Alleen na een tijdje lijken ze het te snappen.. Dan wordt het tijd om de azijn te vervangen door wat wijn of een overrijp stukje banaan.
Heb een keer mn bakje lenzenvloeistof open laten staan. S avonds toen ik thuiskwam lagen zo goed als alle vliegjes daar dood in. Dat werkt dus ook.
Ja, die heb ik ook, werkt super!!! Gekocht bij Groenrijk. Geen afval in de afvalemmer binnen helpt ook, alles meteen in de kliko