Hoi allemaal, Vandaag controle gehad bij de gyn en kreeg ook deze echo foto mee. Is van tussen de beentjes, maar de gyn wou geen uitspraak over het geslacht doen. Heb ik geluk en kan iemand het voor mij zien? Of is de foto toch echt te onduidelijk.
Vind het heel lastig te zien want zie geen 3 streepjes maar ook niks uitsteken... Billen en benen lijken dicht tegen elkaar....
Oh wat jammer dat de gyn geen uitspraak wou doen over het geslacht!.. Ik vind het ook moeilijk te zien hoor zoals Missy79 al zegt. Ik hoop dat iemand het wel kan zien voor je
Nou, het kwam er eigenlijk op neer dat ik maar moest wachten tot de 20 weken echo ze liepen al een beetje uit, dus denk dat hij er niet te veel tijd in wou steken
Pfff beetje jammer van de gyn zeg die paar minuutjes extra spieken... Snap je spanning/nieuwsgierigheid zeker wel... Hoop dat iemand anders hier het wel kan zien... Wat zegt je eigen gevoel bij het zien vd echo??
Ik zie het niet. Heb 2 meiden en die zag ik duidelijk. Dat zie ik hier niet. Maar ik zie ook geen duidelijke jongen. Misschien dat iemand het wel ziet hier. Ik kan er in ieder geval niets van maken. Succes
De foto is natuurlijk ook niet echt duidelijk. Zelf eigenlijk helemaal geen gevoel. De eerste paar weken van de zwangerschap dacht ik een meisje. Maar vanaf de 12de week heb ik echt geen idee. Mijn man heeft heel duidelijk het gevoel van een meisje. Moet nog gewoon even afwachten tot de 20 weken echo over 2 week.
precies mijn probleem geen duidelijke echo, geen uitsteeksel te zien maar ook niet 3 streepjes. balen dus, dan maar wachten tot de 20 weken echo..!
Ik denk een jongen maar dat is meer gebasseerd op je nub foto Hierboven haal ik niet iets duidelijks uit helaas.
@rachel. je bent de eerste die echt iets zegt hier over, mag ik vragen waarom je dat denkt? @rogijuli.. ik ben nu ook wel echt heel nieuwschierig.. dacht dat ik ook geen duidelijke nub foto had, haha
ik denk ook een meisje,bij een jongen is het zo overduidelijk te zien! tenminste bij ons wel.... ben benieuwd!
de foto is niet duidelijk genoeg om te bepalen of het nu een meisje is of een jongen zie geen hamburgertje maar ook niks uitsteken
Nee hoor is niet te zien. Bij mijn zoon zagen we dit beeld ook en zelfs ook streepjes. Het moet echt bewust goed in beeld zijn gebracht en dat is hier niet het geval. Er is ook geen meisje in te zien.