Helaas herken ik het ook... Mijn moeder is het niet eens met de manier waarop ik zwanger ben geraakt, maar is wel begaan met mij nu... Mijn broertje en zijn vriend echter vragen me nooit hoe het met me gaat of met de kleine of wanneer ik dan ga bevallen of wat dan ook... Dus ja helaas... ik herken het... Ik vind het heel erg voor je... juist omdat ik denk wanneer je moeder niet geïnteresseerd is het nog erger voelt als wanneer het een broertje betreft... Laat het echter jullie eigen geluk niet bederven hoor!
Mijn moeder heeft 9 maanden lang niet naar mij omgekeken toen ik zwanger was....ze vroeg niets/kwam niet/belde niet, toen onze dochter geboren werd......stond ze een week lang elke dag op de stoep en maar tegen iedereen zeggen dat zij oma was geworden, ze vroeg ook niet naar de bevalling of hoe ik mij voelde, de nieuwigheid ging er snel af en toen zag ik haar weer nooit meer.....ik bellen en vertellen over mijn dochter maar ze bleef en blijft ongeinteresseerd....ik heb het ook opgegeven na 4 jaar
@amanthis Dat is helemaal erg ja. Snap ook niet waarom ze zo ongeinteresseerd is. Zo is ze altijd wel al een beetje geweest maar vind dit erg ver gaan. Wil het toch blijven proberen. Heb nog een klein zusje van 6 die thuis woont en wil haar zo veel mogelijk aandacht geven. Maar het is wel erg moeilijk. Ga denk ik gewoon maar eens vragen waarom ze zo doet. Maar ze moet toch met een hele goede reden komen wil ik het begrijpen. Probeer verder gewoon van mijn zwangerschap te genieten. En dat lukt goed! Gister een hele mooie echo gehad, Kindje beweegde erg veel, super om te zien! Bedankt voor jullie reacties! X Suzie
hoihoi Helaas ook hier is het herkenbaar. Bij mijn eerste ging het nog wel.Maar die relatie liep stuk en woonde we een paar maanden bij mijn ouders in.In die tijd bouwde mijn moeder een goede band op met mijn oudste. Ruim 3 jaar later leerde ik een andere man kennen en trouwde ik en kwam de 2e en daar reageerde mijn moeder helemaal niet enthausiast op. En nu we verhuist zijn en ze weet dat de wieg op zolder staat.Zegt ze steeds ik zou de zolder maar eens gaan opruimen die oude wieg kan ook wel weg. Net of ze bang is dat er nog een kindje komt. Ze blijft steeds maar zeggen dat we die wieg eens op moeten ruimen. Tja en nu we dus de 3e verwachten hebben we bewust nog niets vertelt we houden het lekker lang voor ons zelf en samen genieten we er extra bewust van. Helaas is mijn vader eind jan overleden dus die maakt het niet meer mee, hij was wel altijd gek op zijn kleinkinderen. Maar leuk is inderdaad anders.
Wij gaan vanavond naar mijn schoonouders het nieuws vertellen en volgende week aan mijn ouders wonen namelijk nog al een eindje weg maar ik ben erg bang voor de reactie van mijn ouders hoe dichter het bij komt hoe meer ik er tegen op zie en zeker als ik sommige ervaringen hier boven lees dan denk ik zou mij ook kunnen overkomen ze weten het namelijk altijd beter en zien overal nadelen van zo negatief bah maar ik ben blij dat ik niet de enige ben
succes vannavond mirjam Ik hoop dat de reactie's meevallen. En ze het wel leuk vinden. groetjes esmeralda