Waar blijft de tijd...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Feilo09, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    De kleine meid en papa slapen, mama heeft heerlijk even een momentje voor zichzelf.. Ik zit foto's terug te kijken van onze kleine meid van toen ze net geboren was en waar blijft die tijd toch! Ze is nog maar 7.5 maand, maar wat gaat het snél!

Ongetwijfeld heel herkenbaar voor alle mama's hier en ik wil graag even een paar foto's delen van toen onze kleine meid er net was, en hoe ze nu is.

Hier is ons meisje 3 dagen oud:

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Zo Cliché..... Maar het gaat ECHT veel te snel!!!!

3. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    En dit is haar nu:

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    wauw het gaat echt snel, zo was mijn mannetje nog een klein hulpeloos hoopje baby:p en nu wordt hij morgen alweer 2! zei net nog tegen mn vriend, time flies:D

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hihi, het is zo bizar! Was ook filmpjes aan het terug kijken, zo grappig om te zien hoe onwennig mijn vriend en ik waren met aankleden, in bad doen en de luier verschonen. Soms was ik zo onzeker over of we het allemaal wel goed zouden doen! En dan zie ik haar nu terug; een gezonde, blije meid die de hele dag door lacht en dat geeft me dan een heerlijk gevoel :)

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kan me ook niet voorstellen dat mijn dochter al weer bijna 2 is en al helemaal niet dat mijn zoontje al weer bijna 4 maanden is!

gefeliciteerd alvast sweetmarije...

en feilo wat een heerlijk koppie heeft je dametje!

7. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    SweetMarije; Alvast van harte gefeliciteerd! :D

Debby82; Thanks! Het is zo'n poepie. Ik zei vanavond nog tegen mijn vriend dat ik niet eens wist dat je zó enorm gek op je kindje kon zijn. Soms is het bijna eng wat zo'n kleintje in je los kan maken.
    Super trouwens dat je al ruim 2 kilo kwijt bent in zo'n korte tijd, knap hoor!

8. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Ja heel herkenbaar. Vrienden van ons zeiden " geniet er maar van, want vliegt zo voorbij" En wij nog jaja natuurlijk. Nu de oudste echt al kan lopen en ik dan kijk naar de jongste...pfff gaat nu nog sneller...:( (maar ook weer fijn, maar das een ander verhaal..;) )

9. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Haha, hoe vaak wij dat wel niet gehoord hebben! :D
    Ik dacht toen inderdaad ook; jahaaaaa, dat zal best allemaal! Maar inderdaad..

Maar toch, als ik nu een pasgeboren baby zie, dan ben ik wel blij dat ons meisje nu wat groter is. Ik kan de onzekerheid die ik toen had dan namelijk bijna weer voelen :)

Hopelijk is dat bij een tweede (als ons dat gegund wordt) wel iets minder ;)

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oja bij mijn dochter had ik dat... dat gevoel dat ik het liefst vast wilde houden omdat ik zo enorm van haar genoot (nu ook van mijn zoontje hoor maar het is gewoon wat drukker allemaal). Maar ik kan je zeggen, het wordt alleen maar leuker!

o en ik ben al bijna 4 kilo kwijt, maar ik vul het alleen op maandag in... maar ik geef borstvoeding dus ik kan niet echt lijnen... maar goed ik moet nog 30 kilo ;) sorry offtopic...

11. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Had het er vanavond ook nog over met mijn man. Kan me zo moeilijk voorstellen dat het alweer 5 maanden geleden was dat ons mannetje nog lekker in mijn buik zat en dat hij nu al kletst, rolt en speelt met zijn rammelaar.
    Het is inderdaad heel cliché, maar de tijd vliegt twee keer zo hard sinds de kleine er is.

12. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Dan is het toch helemaal top dat je al bijna 4 kilo kwijt bent? Het begin is er! :D

Jaaaa, dat herken ik zo goed! Toen mijn meisje nog kleiner was, legde ik haar vaak op mijn buik als ze 's morgens wakker werd en dan sliep ze zo nog een uur verder. Mama niet, die lag alleen maar naar haar te staren :)

13. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ben trouwens ook heel benieuwd naar jullie kleintjes van 'toen en nu' hoor! :D

14. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    O man ik ken het!!! We naderen de 2 nu al langzaam en het lijkt als de dag van gisteren dat hij is geboren...

Hier een weekje oud voor het eerst naar buiten:

15. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    En deze is vorige week genomen!! Pff van mij hoeft het niet zo snel allemaal hoor!!

16. susy26

susy26 Niet meer actief

ja het gaat gewoon snel! Onze kleine man word over 3 weken alweer 1 jaar! Herinner me elke dag dat ie pas geboren was, en zo'n klein frummeltje! niet normaal! en ja wat is nou 1 week!

geniet elke dag!

17. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Het gaat vreselijk snel... zo jammer!! Onze Dennis is vandaag 4 maanden en het lijkt echt alsof het gisteren was toen ik met 'm thuiskwam uit 't ziekenhuis. Het is mijn eerste en tevens laatste kindje (ben inmiddels 40 en daar lag mijn grens ;)) en ik heb geprobeerd de afgelopen maanden volop van 'm te genieten zolang ik nog niet hoefde te werken.

Ik heb een maandje extra verlof genomen, mede daarom en daar ben ik zo blij om! Inmiddels werk ik weer 2 ochtenden, strakjes 3 en de rest doe ik nog zo weinig mogelijk en blijf ik heerlijk bij mijn kereltje, ik geef borstvoeding en dat is ook zo fijn!

Daarbij komt dat Dennis een klein babietje is, nog steeds. Hij groeit wel, maar niet heel snel en daardoor is het nog een echte baby. Hij gaat wel snel in z'n ontwikkeling, kan al best veel voor een baby van zijn leeftijd, lacht altijd, geeft heel goed aan wat ie wil en is eigenlijk altijd tevreden, dus we kunnen ook ècht genieten.

Nog even en we beginnen met fruithapjes e.d. en dat is alweer een stapje verder naar het groter groeien!!

18. fafje

fafje Niet meer actief

feilo, wat een heerlijkheidje!! ehct heh wat gaat het snellll :( :(
    Ik kreeg dat gevoel ehct zo snel, vandaar dat wij ehcta l zo lang voor een 2e al willen gaan...pff kan je het nog voorstellen met aan en uit kleden...die mini armpjes, nog zo teer...en dat echt net-geboren-huiltje ....ahhh lief heh als je zo denkt, ik kan vaak al janken als ik er aan denk hihihh

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

het gaat verschrikkelijk snel.. echt niet bij te houden gewoon.. het ene moment slapen ze en eten ze alleen maar en het volgende moment kletsen ze tegen je en gaan ze de wereld echt ontdekken,.. ja t gaat echt veel te snel

20. MissT

MissT Niet meer actief

Ik weet het.... Morgen is mijn kleine meisje alweer een half jaar.
    Het echte baby-baby is er af :( en ze wilt steeds meer zelf gaan doen...

*zucht* :)

Deel Deze Pagina