Familie ruzie

Discussie in 'De lounge' gestart door Doeline, 12 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Als die zussen zo dominant zijn en elke keer zo vervelend doen, zou ik het contact echt op een laag pitje zetten.

Wat moet je met zulke mensen in je leven? Alleen omdat het familie is? Kom op, ze kunnen normaal doen en anders maar niet.

2. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Ja dat is ook zo. Ik moet het ook proberen om van me af te zetten. Ik kan wel moeite blijven doen maar als het maar van 1 kant komt is de maat op gegeven moment ook vol.

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Datum niet verzetten en afstand nemen. Echt treurig hoe mensen zich kunnen gedragen.
    Mijn man heeft ook met bepaalde familieleden geen/amper contact waaronder zijn broer. Sommigen zuigen zoveel energie, dat willen we gewoon niet. Mijn man vindt het wel lekker rustig zo. Maar hij is ook een heel nuchter persoon.
    Ik zou ze laten kiezen waar ze heen gaan en je daarbij neerleggen. Willen ze niet naar jouw babyshower..dan weten jullie ook weer hoe de verhoudingen staan.
    Als ze jullie bruiloft ook hebben verpest wordt de babyshower zonder hen wellicht ook veel gezelliger.

4. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Ja op dit punt hoop ik ook dat ze niet komen anders word het toch akward en hangt er een nare sfeer. Ik heb ook veel met mijn man gepraat en het is het beste om helemaal afstand van zijn zus te nemen. Ze heeft al zoveel aangedaan, dat het een keer klaar moet zijn.

5. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28
    Ugh ik ben weer helemaal geïrriteerd. We zouden met mijn mans gezin in april een weekend weg gaan. Nu gaan wij natuurlijk niet door de ruzie met zijn zus. Maar de rest gaat nog wel gewoon. Ik snap dat iedereen al betaald heeft en dat ze daarom gewoon gaan maar ben geïrriteerd. Zijn moeder kiest zogenaamd geen partij maar gaat er wel gewoon van uit dat wij niet komen zodat de rest wel gezellig kan gaan.

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Dit dus

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Maar moet zijn moeder haar dochter dan ook laten zitten omdat jullie ruzie hebben met zijn zus? Als moeder doe je dat ook niet zo snel denk ik.

Ik zou zeggen..laat ze lekker. Jullie hebben bewust afstand genomen van zijn zus en wees blij dat je daar niet hoeft te zitten. Wat de rest doet moeten ze dan zelf weten toch?

8. Doeline

Doeline Actief lid

23 okt 2016
    301
    39
    28

Nee mijn gevoel is daar ook tegen strijdig in. Als moeder zijnde kun je ook niet kiezen.

Ja is ook zo. Maar ik zit er toch best wel mee en hoop toch wel ergens dat het goed komt. Terwijl ze mij eigenlijk zoveel pijn heeft gedaan.

9. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Je zei zelf eerder al dat je weet dat het het beste is om geen contact te hebben omdat het zoveel stress geeft. Luister naar je gevoel. Een baby heeft niks aan gestresste ouders.
    Ik snap dat je straks graag een oma en tante voor jullie kindje ziet maar soms is het beter om even afstand te nemen.
    Wie weet heeft het gewoon tijd nodig.

Deel Deze Pagina