Preston palace vind ikeen vgoedkope vreetschuur, niet ons ding. Helaas is de rest allemaal dingen die we al zo vaak "gewoon" doen. Lastig hoor, maar ik zoek iig wel iets spectaculairders geloof ik dan de opties tot nu toe. Zit eraan te denken een dichte boot te huren en dan een floating diner of lunch. Nu alleen nog een activiteit oid bedenken
Ik dacht idd ook aan een (dichte) boot huren. Een beetje een sjieke en met exclusief eten. Ik zou dan proberen te regelen dat er voor de kinderen leuke dingen te doen zijn op de boot. Desnoods zelf iets maken/regelen. Of je huurt een animatieteam of clown in en neemt die mee
Wahahaha ik dacht, wat wil je nou? Wil je nou mét of zonder eten!!! 'Exclusief' had ik even verkeerd gelezen...
* Ballonvaart? * Euro Disney? (oke, mijn grote wens...) * Dag meelopen op een boerderij (kun je kijken hoe koeien gemolken worden etc.) * Vuurwerkshow * Indoor skibaan * Schaatsen
Corpus mag je niet in met kleine kinderen. Misschien een rondvaart plus eten? (Eten aan boord natuurlijk) Bijv door de biesbosch...
Wat misschien ook nog leuk is, is om de dag af te sluiten met een schilderworkshop (ook heel leuk voor kinderen! Lekker kliederen) of een fotoshoot. Wij hebben laatst een hele leuke fotoshoot gehad met de familie. Allemaal verkleedkleren voor de kinderen enzo, hartstikke leuk.
Hm toch vanaf 6 zie ik nu... Vorig jaar stond er vanaf 8 en vanaf 6 kon wel... Maar moest je speciaal iets ondertekenen dat als mensen last hadden van je 6-jarige omdat die het eng vond je corpus diende te verlaten en geen recht had op een refund. Zie de algemene voorwaarden.
Mijn zwager is fotograaf dus fotos genoeg. Zo een schildersworkshop klinkt wel leuk, ga ik eens naar kijken
Zoiets misschien? ss Rotterdam: Ervaar Rotterdam arrangement - Stedentrip, Ahoy, Slapen, Overnachten, Hotel, Airport, Luxor, De Kuip, Nautisch, Dineren, Ontbijten, evenementen, Cruise, Rotterdam, Centrum Rotterdam, Wifi, Bijzonder, Authentiek, lunchen, dineren, ontbij
Of deze? ss Rotterdam: Familie Arrangement - Overnachten, Hotel, Rotterdam, Centrum Rotterdam, Ahoy, Airport, WTC, Luxor, De Doelen, De Kuip, Touren, Dineren, Ontbijten, Evenementen, Nautisch, Bijzonder, Stoomschip, Familie, Kinderen, Dineren, Miniworld
..en van te voren een tour over het schip: ss Rotterdam: Start of new memories - NL - EXCURSIONS - Arrangementen excursions - 179