Familie vergelijkt kinderen steeds

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Florentine, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nou dat ik gewoon trots ben op mn meisje wil niet zeggen dat je mijn andere kind maar mag gaan afzeiken om het maar ff zo te zeggen. ik zet cb cijfertjes en updates altijd op mn fb voor de opa's en oma's die ver weg wonen en graag op deze manier op de hoogte blijven. helaas is mijn moeder dan de rotte appel die aan alles een negatieve draai moet geven hoe positief je berichtje ook is. en ja heb ook wel eens neer gezet hoe moeilijk mijn knul het heeft met praten maar dat het steeds beter gaat en ik ook daar heel trots op ben wetend hoe moeilijk hij t ermee heeft. hier maak ik geen geheim van of schaam me er ook niet voor. dus het is niet dat ik zelf alleen maar positieve verhalen over mn dochter schrijf, maar ook mijn zoontje komt zeker aan bod. voor beide zowel positieve als minder positieve berichten

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, dat was ook mijn gedachte.. Beetje een inkoppertje..
    Niets irritanters, dan de 'oh kijk mijn kind eens', van een ander ;).

Natuurlijk ben je trots op je kind(eren). En dat zijn je broer en zijn vrouw ook op hun zoontje. Zij kunnen het van jou net zo goed opvatten dat jij je dochter zo goed vindt als je het via facebook van de daken schreeuwt ;).
    Waarschijnlijk bedoelen zij het net zoals jij. Ze zijn gewoon trots. Dat mag toch?

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zoals ik al zei, ik zet het op fb op verzoek van opa's en oma's. die willen graag op deze manier op de hoogte blijven hoe en wat. dus wat is daar dan erg aan als ik ze daarin tegemoet kom omdat ze op flinke afstand wonen?

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En als je je er aan stoort dat iemand trots is op zn kind lees je het niet.

Maar roozje... Het zijn typisch opmerkingen van mensen van die leeftijd hoor.. Ik hoor dat bij mijn beide ouders ook
    En dat over alles en iedereen... Weet het ook niet... Blijkbaar zit het er gewoon in om zulke opmerkingen te maken.
    Ik weet beter.. Ze bedoelen er verder niks rots mee alleen "het komt wat rot hun strot uit" :)

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Juist!! Idd ze bedoelen het vast goed maar zo komt t nooit over.

Deel Deze Pagina