Bij mij is het heel afwisselend. De ene keer lijkt het een beetje een blubber-buik terwijl het de andere keer weer een redelijk harde buik is.... Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.. Groetjes
Hoop dat mijn buikje snel gaat groeien hoor.. mensen zitten nu (die het weten) zo van oh je bent zwanger nou ik zie nog niks hoor..
Bij mij zie je het al wel heel duidelijk Is wel leuk hoor... Maar ja, ik ben dan ook 7 weken verder.. Maak je geen zorgen, komt vanzelf wel
Bij mij wisselt het enorm.. 's ochtends is het meestal een wat slappe hap, terwijl naarmate de dag vordert mijn buikje steeds groter wordt en dan ook behoorlijk hard is... ik zie er 's avonds veel 'zwangerder' uit dan 's ochtends dus..rare gewaarwording
S'ochtends is je maag nog leeg en zijn al je spieren uitgerust. En s'avonds is alles gewoon wat meer uitgezet.
Hallo ! Ik denk ook dat het te maken heeft met vocht dat je vasthoudt. Als ej overdag veel vocht tot je neemt en weinig plast of zweet, blijft dat vocht toch ergens. Mijn buik is 's avonds aanmerkelijk flinker dan 's ochtends. Meestal voelt hij zacht aan, net zoals altijd. Mijn buik is denk ik al vrij flink voor 18 weken en 3 dagen. Soms vragen mensen hoe lang ik nog moet ! Dat is dan wel lachen ! Groetjes, Nikki F
Selaam Ik heb dat ook hoor dames, 'smorgens dan is hij de buik zacht maar als ik druk bezig ben en 'svonds dan is hij hard net zo als een bowlingbal.
bij mij zie je mijn buikje al hee goed ! Omdat ik altijd een slanke (strakke buik had). En mijn buik is de ene keer hard en de andere keer zacht het verschilt per keer. Maar ja . Komt wel goed denk ik Gr loesmari
Hahaha, denk dat mijn reactie zou zijn: goh gek hé? Ik ben nog maar 9 weken zwanger, heb er nog 31 te gaan.
bij mij is mn buik wel anders als ik er aan voel. niet onwijs hard ofzo haha maar wel harder. het is net of ik een ballon induw zeg maar hehe
Idd alleen 's-avonds na het eten een dikke harde buik. 's-morgen is ie dunner en zachter. Behalve als ik gesport heb dan zet ie ook flink uit . Silly
Bij mij is me buik sochtends ook heel zacht en dan denk ik huh??? waar is mijn bolle harde buik???? In de loop van de dag wordt ie hard en bol hihihihhi
FF stomme vraag hoor, maar aangezien ik nog maar net zwanger ben, en niet een van de slankste ( ben 1.72m en weeg 73) heb ik dus een beetje een buikje, maar wanneer is een buikje= vet en wanneer is het de baby ??? hoe zie ik het verschil?? gr. debby