hoi allemaal, wij gaan ieder jaar met mijn ouders een weekendje weg. 2 gezinnen met kinderen van 3 tot 8 + mijn ouders + broer en vriendin. 12 personen, 4 kinderen dus. Afgelopen jaren zijn we naar Landal etc geweest. Erg leuk, maar mijn moeder kan dingen dan niet uit handen geven en regelt alles (zoals ze gewend is vroeger, koken, afwassen, opruimen). Dat vind ze toch wel te druk nu. En daarom was ze aan het kijken om dit jaar anders gewoon een dag en nacht naar Wunderland Kalkar te gaan. Onbeperkt eten en drinken, bowlen, kegelen en gebruik maken van de fitness ruimte. Lekker luieren dus. Maar ik twijfel zelf een beetje of dat wel leuk is met de kinderen... Ik snap mijn ouders- maar vraag me af of er niet iets beters is ? Zonder dat het gelijk meer dan 1000 euro kost... dus tips?
Ik denk dat het juist een leuk park is voor deze leeftijden, ouder is niet zo leuk meer. Alternatief; ligt er een beetje aan hoe ver je zou willen rijden (of eventueel vliegen) maar je kunt ook met het gezin een hele leuke camping opzoeken in een mooi gebied. Nadeel is dan wel dat je zelf veel moet doen.
Het park zelf is gesloten in november. Alleen het hotel is er.. anders was het inderdaad heel anders.
Niet goed over nagedacht, sorry. Maakt het inderdaad een heel ander verhaal zo. In dat geval vind ik dat inderdaad wel wat zonde.