zwanger samen met nicht

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety, 19 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik wilde dit even kwijt het is best grappig. doordat mijn vriend een nakomelingetje is scheelt ie met zijn broers en zus aardig wat jaartjes. nu wil het geval dat ik nu zwanger ben samen met zijn nichtje die is 2 maanden verder als ik. nou dat is toch niet zo speciaal zou je zeggen wil het geval dat zijn andere nicht van de week op belde dat ze ook zwanger is en die is ongeveer 2 maanden korter zwanger als ik. het is een hele baby boem in de familie dus haha.de volgende verjaardag is dus alleen maar baby praat.

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wel gezellig toch?

zitten jullie elkaar niet aan te kijken van waar zullen we het nu eens over hebben :)

ze mogen al wel gaan sparen daar in de fam pppffff 3x

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik vind het wel humor ook hoor en ja de familie kan gaan sparen haha.

4. Cynthia

Cynthia Actief lid

6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ik ken dat. Mijn nichtje (dochter van mijn moeders zusje) is negen dagen voor mij uitgerekend en mijn zusje is 4 maanden na mij uitgerekend. Mijn oma krijgt er ineens drie achterkleinkinderen bij! Wel jammer dat ze dement is en het niet meer beseft, maar ze vindt kinderen sowieso al leuk, dus dat scheelt.
    Leuk he, samen zwangeren? :D

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    is idd jammer dat ze het niet beseft maar veel dementerende ouderen vinden kinderen helemaal geweldig. ik werk met dementen en zie het heel vaak.

6. Naomy

Naomy Actief lid

12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Leuk man :D

Ik verschilde ook 3 weken ong met mn nichtje...heel bizar maar we hadden beide een leeg vruchtzakje :(

Hoop dat we weer tegelijk zwanger worden :D

Geniet van jullie zwangerschap samen :D

7. Niet meer actief

wat geweldig zeg leuk om met iemand uit de familie zwanger te zijn

8. Toen ik van mij eerste was, liep waren er nog drie schoonzusjes zwanger. de eerste kwam in april de tweede in juni de derde augustus en de laatste november.
    Best bijzonder, maar mijn (ex)man is eentje van 12kinderen.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ja dan wil het wel met de kinderen als je een familie heb die al start met 12 kinderen. ik hoorde gisteren dat een nicht van ons van de andere kant van mijn vriend zijn familie 2 maanden zwanger is pff wordt wel erg druk met kraam visites straks haha.

Deel Deze Pagina