Familie

Discussie in 'De lounge' gestart door Piep2016, 29 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyopkomst

Babyopkomst Bekend lid

3 nov 2017
    530
    337
    63
    Ik verbaas me echt een beetje over de reacties.

Als ik lief en leed deel met mijn vrienden en mijn zus (ik heb er overigens een hele goede band mee) zich gaat mengen in mijn vriendschappen zou ik dat ook niet tof vinden.

Je hebt ook een soort van privacy. Heeft in mijn ogen niks met kinderachtig zijn te maken maar als dit regelmatig gebeurt zou ik mijn zus waar ik dus goed mee kan er zeker wel op aanspreken.

Ik zit toevallig zélf van jongs af aan in dezelfde vriendengroep als mijn broer en ik vind dat soms erg lastig hoor. Het is dat we het van jongs af aan geaccepteerd hebben maar soms denk ik wel eens dat het beter is eruit te stappen.

Laat staan als mijn broer of zus continu mijn aparte vriendinnen zou benaderen. Nee dank u.

Ik snap ts volledig, dit zou je niet moeten willen.

2. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    Vervelende situatie. Een zus negeren is ook heel moeilijk lijkt mij. Je komt elkaar overal tegen.

Heeft ze zelf vriendinnen? Misschien contact maken met haar vriendinnen? Kijken hoe ze daarop reageert.

Je vriendinnen moet je kunnen vertrouwen wat roddelen betreft. Dan maakt het toch niet uit of ze met een vriendin van jouw omgaat. Als vriendin en zus roddelen kunnen ze maar beter uit je buurt blijven zodat ze niks meer te roddelen hebben.

Strekte met alles!

3. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Die vriendschappen zijn niet VAN JOU, het zijn zelfstandige volwassen mensen.

Contact tussen jouw zus en je vriendin staat buiten contact tussen jou en je zus.

Piep2016 vindt dit leuk.
  4. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Dat klopt nogmaals ik VERBIED ze niks, ik weet alleen dat het voor mijn zus geen vriendschappen zijn maar meer om te kijken hoe goed ze ertussen kan komen en of dat toegestaan word. Dat is de rede dat ik zeg ik vertel even niks persoonlijks zodat mijn vriendin niet in die lastige situatie gaat komen!

bosi333 vindt dit leuk.
  5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Tot op zekere hoogte kan ik het negeren.
    Ik plaats ook wel eens een opmerking die onder de gordel is :o:

En ik vergeet ook niks hoor.
    Dat is ook niet handig met een persoon die ook wel vaak dingen verzint.

Ik spui een keertje flink bij mijn man en dan gaat het weer :roflmao:

Piep2016 vindt dit leuk.
  6. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    O ja die opmerkingen kan ik ook plaatsen, zeker als ze weer even een bepaald punt heeft bereikt met haar opmerkingen. Deze ronde had ik de oren al van het hoofd gepraat van mijn man en die zei ach doe toch precies hetzelfde als wat zij doet maar goed ook dat zit niet in mijn aard helaas.

Deel Deze Pagina