Ik heb nooit iets raars meegemaakt hoor, maar ik schrok echt van de foto's op die videobanden. Vakantiefoto"s zoals ik ze heb van toen ik klein was. Gewoon allemaal naakte spelende kinderen. Duidelijk op vakantieplekken genomen. Wij gingen altijd naar Cap D'Agde en later naar voormalig Joegoslavië.
Nee. Snap dat ze hun kleinkind willen showen en willen zien, maar dan wel met kleding aan. Geen haar op mijn hoofd die hier over na zou denken. Zoals voorgesteld: een dagje weg, of uit eten zou ik echt prima vinden. Maar daar blijft het dan wel bij.
Ik heb absoluut niks tegen bloot en heb misschien al meer bloot gezien dan menig mens maar ik zou mijn kind daar niet laten rondlopen. Thuis is ze gewend aan ons naakt maar ik wil haar niet in een positie brengen dat ze allemaal anderen naakt ziet. Dat mag ze later zelf bepalen als ze dat wil of niet.
En daarom zou ik het al niet doen. Als daar ook nog bij komt dat het mensen zijn die naakt een kind op schoot gaan trekken zou dat een dubbele nee zijn.
Volgens mij is zp het nog nooit zo eens geweest Ik ga zelf regelmatig naar de sauna dus qua bloot rond lopen heb ik daar geen problemen mee. Maar ik kies hier zelf voor. En ik vind een dagje relaxen ook weer heel wat anders dan je hele vakantie naakt doorbrengen. Dus voor mij zou het ook een nee zijn. Opa en oma kunnen ook een dagje jullie kant op komen. Of ergens op een strandje afspreken voor een gezellig dagje.
Ik snap inderdaad waar je vandaan komt. Maar je kunt niet in iemand z'n hoofd kijken. Ook als we op het strand zijn oid heeft mijn dochter altijd een badpakje aan. Zeker in dit 'tijdperk' is een foto zo snel gemaakt!
Nee nee en nog eens nee. Best dat je ouders daar zijn maar ik zou dus niet heen gaan. Aangezien je partner het ook niet fijn vind zou ik het dus ook niet doen.
Ik ben zelf een nudist en mijn meiden mogen altijd kiezen of ze een bikini aandoen, dat is nooit een probleem waar wij ook zijn. Maar als jij het als ouder niet fijn vind trek je hem toch gewoon een broekje aan, ik geloof echt niet dat iemand je daar over aanspreekt!
Ik MOEST vroeger met mijn oma mee naar de sauna.... Het zat daar dan vol met oude naakte mensen. Ik heb het mijn moeder en oma altijd voor hun voeten gegooid! Ik vond het VERSCHRIKKELIJK
Nee, ik vind zo'n park echt geen plaats voor kinderen. En als je partner zich hier niet goed bij voelt, is het einde discussie lijkt me.
Ik zou dit dus ook never nooit doen. Mijn kind hoeft geen vreemde naakte mensen te zien en die mensen hoeven al helemaal niet mijn kind naakt te zien. Wie weet wat voor viezeriken er toch tussen zitten of in de bosjes zitten te gluren. En het gaat eigenlijk niet eens zo zeer over dat het vreemde zijn voor mij. Ik ben tante van 2 jongens en 1 meisje. De jongens zijn 9 en 4 en het meisje 6. Toen ik vroeger weleens op de oudste paste kleedde ik me bijv wel om waar hij bij was. Maar sinds een bepaalde leeftijd niet meer. Bij die van 4 zal ik het op een gegeven moment ook echt niet meer doen. Bij de oudste van 9 zal ik ook nooit binnenlopen als hij zich omkleed of in de douche staat ofzo. Bij mijn nichtje vind ik het anders. Dat is vrouwen onder elkaar voor mij. Ik heb mijn moeder ook zo vaak naakt gezien en zij mij ook en nog af en toe (bijv na mijn operaties etc). Mijn nichtje van 6 wil bijv nog weleens met papa douchen. Mijn zwager houdt dan zijn boxer aan of trekt een zwembroek aan. Nichtje en neefje van 6 en 9 komen weleens in bad bij mij omdat ze dat thuis niet hebben. Ze houden dan beide hun onderbroek aan. Vanaf bepaalde leeftijden kan dat gewoon niet meer vind ik elkaar naakt zien.
Hmm, alhoewel ik er zelf niet aan zou moeten denken, zou ik het niet ook meteen verschrikkelijk vinden. Zeker bij zulke kleine kindjes niet. Beetje "raar" zou het wel voelen, maar heb er niet meteen allerlei enge gedachtes bij. Toch, als vader het het perse niet wil hebben, houdt het wel op.
In een sauna zitten is ook een stuk prettiger zonder kleding. Volleyballen is veel fijner met kleding (al is het alleen maar een stevige bh en wat bescherming hier en daar. Ik heb niks tegen naakt. Kom zelf ook af en toe in een sauna. Maar kleding heeft ook nut. En de hele dag naakt rondlopen zie ik echt het nut niet van. Je kunt niet eens normaal op een plastic stoeltje gaan zitten. En het zou es een dag wat frisser zijn. Hoe doen ze dat dan? Nee... Laat die flapperen de swansies maar lekker in een broekje hangen. Nu zou ik geen problemen hebben als mijn kind in zijn blootje wil lopen (oudste kleed zich op de camping in de tent om. Maar komt dan net zo vrolijk in zijn blote kont eerst zijn zwembroek buiten ophangen). Maar ik zou zelf absoluut geen zin hebben gezellig op de koffie te komen bij mijn naakte ouders met hun buren. Bah. Zou bijna hopen dat ze hete thee knoeien. Dan gaat er misschien een belletje rinkelen over de beschermende werking van een goeie broek.
Voor mij zou dit absoluut een nee zijn. De hele dag naakt leven en tegenaan kijken is iets waar ik totaal geen behoefte aan heb. Voor mij is het een hele vreemde manier van leven. Ik ben absoluut niet preuts. Maar heb totaal geen behoefte om anderen mensen de hele dag naakt te zien. Ik zie ook echt geen nut van de hele dag naakt rondlopen. Ik zou daar ook absoluut mijn kinderen niet bij betrekken. Ze mogen op bezoek komen als ze daar maanden zijn. Maar no way dat ik daar mijn kind heen breng. Ik vind dat echt een keuze waarbij je moet accepteren dat je familie niet bij je op bezoek komt.
Als vader een onderbroek aan doen onder de douche met je dochter vind ik echt raar. Rest wel met je eens. OT ik zou het ook echt niet ok vinden en vooral ook de mening van man accepteren.
Het gaat om een kind van dan 1 jaar, hooguit 2. Die heeft nog een luier aan. Ik heb niks tegen nudisten, mag iedereen lekker zelf weten hoor. Maar hoe sta jij tegenover mensen die op een nudistenpark jouw 1 of 2 jarige kind op schoot nemen terwijl ze naakt zijn?
uhm.. (na vele rare, vieze, enge, choquerende en ongemakkelijke gedachtes..) ... NEE... niet doen.. ...