familiedrama hengelo

Discussie in 'De lounge' gestart door liesje37, 6 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bah is vlak hier in de buurt, en nog dichter bij waar ik oorspronkelijk vandaan kom. heb nog in de klas gezeten met mensen uit hengelo. de vader zou in een meubelfabriek werken, en mijn man werkt in die branche, we hopen dus dat het geen bekenden zijn. maar het kippenvel loopt je over je lichaam bij dit soort berichten. het lijkt wel of ze mekaar op ideeen brengen :cry:

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    k las het k zag hengelo staan k dacht gelijk in overijsel k woon daar maar het is in gld

vreselijk houd het dan nooit op weer 2 onschuldige kindjes vermoord k vind het echt triest

3. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Ik zie net op de Telegraaf.nl dat het gezin zichzelf van het leven heeft beroofd omdat ze naar eigen inzien niet konden voldoen aan de eisen van de maatschappij. De ouders zouden heel erg veel van de kinderen verwacht hebben en hebben daarom ook het leven van de kinderen genomen. Daarnaast zouden ze zelf nog problemen hebben.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5998 ... tml?p=15,1

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    :idea: Tja, de werkelijke reden weet denk ik alleen de vader!
    Maar het blijft afschuwelijk! :rolleyes:

Liefs Marjo

5. Semmie

Semmie Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.021
    0
    0
    Gezinscoordinator ; )
    Didam
    Nou psies, dit dorpje is nog geen kwartier rijden bij mij vandaan....bah....mijn schoolvriendin van het mdgo woonde aan deze straat notabene......

Deel Deze Pagina