bah is vlak hier in de buurt, en nog dichter bij waar ik oorspronkelijk vandaan kom. heb nog in de klas gezeten met mensen uit hengelo. de vader zou in een meubelfabriek werken, en mijn man werkt in die branche, we hopen dus dat het geen bekenden zijn. maar het kippenvel loopt je over je lichaam bij dit soort berichten. het lijkt wel of ze mekaar op ideeen brengen
k las het k zag hengelo staan k dacht gelijk in overijsel k woon daar maar het is in gld vreselijk houd het dan nooit op weer 2 onschuldige kindjes vermoord k vind het echt triest
Ik zie net op de Telegraaf.nl dat het gezin zichzelf van het leven heeft beroofd omdat ze naar eigen inzien niet konden voldoen aan de eisen van de maatschappij. De ouders zouden heel erg veel van de kinderen verwacht hebben en hebben daarom ook het leven van de kinderen genomen. Daarnaast zouden ze zelf nog problemen hebben. http://www.telegraaf.nl/binnenland/5998 ... tml?p=15,1
Nou psies, dit dorpje is nog geen kwartier rijden bij mij vandaan....bah....mijn schoolvriendin van het mdgo woonde aan deze straat notabene......