Gister te horen gekregen dat de zoon van mijn moeder haar beste vriendin teelbalkanker heeft die jongen is net 24 geworden en ik ken hem al vanaf geboorte. Nu wil ik hem een kaartje sturen maar wat kan ik er behalve sterkte nog meer op zetten?
Kan je geen mooi gedicht googlen wat op hem slaat ? Ik probeer altijd een gedichtje in de kaart te zetten die op diegene slaat... Sterkte meid!
Ja ik zat inderdaad aan een gedicht te denken. Maar tot nu toe nog niet echt iets gevonden wat ik passend vind.. Vind het ook best moeilijk aangezien ze net een zware tijd achter de rug hebben en nu weer in een zware periode terecht komen..
Ik denk dat het het belangrijkste is dat je een kaartje stuurt (of op een andere manier je medeleven laat blijken), wat je op het kaartje zet is al minder belangrijk. Dat kan heel simpel zijn: "Sterkte, we denken aan je", bijvoorbeeld. Anders stuur je nu een kaartje en bij de eerste grote (pijnlijke) behandeling stuur je weer een kaartje waar je dan nog eens goed over de tekst kan nadenken.
Zoals Berte zegt! Het is al een mooi gebaar dat je een kaartje stuurt, vaak is dat al genoeg voor mensen. Dat je ze laat weten aan hun te denken.
Ik zou het ook al een mooi gebaar vinden DAT je een kaartje stuurt. En wat je er dan in zit maakt dan eigenlijk helemaal niet meer uit. Ik zou zelf zoiets doen als: heel veel sterkte en ik/ we denk(en) aan je.