wie van jullie heeft er ook een (kleine) lening? op internet zie je heel veel staan dat het binnen 3 stappen geregeld is, lokkertje natuurlijk, maar waar hebben jullie goede ervaringen mee, waarbij je het geld ook snel krijgt, die je net wat meer kunnen lenen? en natuurlijk de rente niet al te hoog is.. dankjullie
Nope, ik heb een visacard voor onverwacht grote uitgave. En die gebruiken we eigenlijk ook nooit Zou niet in die leningen trappen je betaald vaak torenhoge rentes over het bedrag.
Mijn advies: niet doen of aan je familie vragen.. Maar goed, dat vraag je niet. Ik zou in dat geval naar mijn bank gaan en daar de mogelijkheden bespreken ipv iets via het internet regelen.
voor een lening moet je kredietwaardig zijn , en als ik het goed heb onthouden hebben jij en je vent allebei een uitkering dus je zou waarschijnlijk niet zo snel een lening krijgen . als je wel een lening krijgt zullen de rente toren hoog zijn ! wij hebben ooit geld geleend voor een auto omdat onze echt stuk was maar wij wisten wel dat we dat binnen 3 weken terug konden betalen omdat het geld van de belasting binnen kwam , anders zou ik nooit zo snel geld lenen ! dus meid denk er goed over na!
voor zo,n kaart moet je boven de 1000/1500 euro over hebben nadat je vasten lasten eraf zijn ! anders krijg je hem niet
Misschien dat de regels hiervoor aangepast zijn hoor, maar ik had alleen stufi en toen kon ik gewoon via de ANWB een visa aanvragen. Erg handig toendertijd, maar ben nu een paar jaar later nog aan het terug betalen. Hier komt er dus nooit weer zo'n ding in huis (hooguit zo'n pre-paid creditcard).
wij hebben hem 3 weken geleden aangevraagt voor onze huwelijksreis in amerika en die eis werd gesteld!
dat is inderdaad het gevaar van lenen , wij hebben de kredit kaart nodig voor amerika maar wij zetten er al geld op en kunnen het binnen 21 dagen rente vrij terug betalen , maar na amerika gaat hij weer de deur uit want de rente zijn echt belachelijk +/- 16%
Nope, hangt af van je kredietwaardigheid. Dus bij een negatieve BKR toets kan je die optie wel vergeten.
ik zou dan via de bank proberen rood te staan.. ligt aan je inkomen hoeveel want je moet dan wel eens per drie maanden uit het rood staan.. dat kan vanaf 500 euro.. ikzelf heb met verbouwing van huis een flexibel krediet gekregen.. dan kan je geld opnemen en aflossen wanneer je wilt en rentevrij aflossen ook.. maar je betaald wel wat rente.. ikzelf betaal per maand dan 90 euro af.. waarvan 50 rente is.. dus wel duur.. mits je zelf extra af kan lossen elke maand.. dan moet je als je dat hebt ook nog een verzekering erop doen.. voor als je ineens overlijd oid dat het word kwijtgescholden en je niet andere met jou schuld opzadelt.. maar hiervoor moet je dus wel naar de bank om de mogelijkheden te bespreken en of het kan.. je meot dan wel ook je loonstrook en jaaropgave meenemen.. hoe het zit met uitkeringen weet ik niet.. maar ze zijn wel streng..en terecht.. succes
Heb wel eens geld geleend voor een auto maar het is niks voor mij. Tenzij het echt niet te voorkomen is doe ik het nooit meer in de toekomst. Je wordt iedere maand dat je terug aan het betalen bent herinnert aan het feit dat je geen geld had. Van familie heb ik geleerd ... lenen ... nooit ... als je iets nodig hebt dan spaar je er maar voor.
lieve meid als je een minimum inkomen hebt sluit svp niet een lening af. Voor je het weet zit je in de schuld. Echt meid niet doen. En zeker geen credit card. Rente is tussen de 12 en de 24% per jaar. Daar kan je toch een hoop leuke dingen voor doen! En trap alsjeblieft helemaal niet in dingen als saldodipje.nl of voorschotje.nl waar heb je de lening voor nodig?
Als je al een minimaal inkomen hebt waarom ga je dan een lening aanvragen.. Is vragen om moeilijkheden
Zou het niet doen, met de rentes die ik voorbij zie komen vrees ik dat je het nooit meer afbetaald krijg..
Als je zo weinig te besteden hebt kun je een lening nooit aflossen. Omdat je de rente ws ook niet kan aflossen wordt de schuld alleen maar hoger en kom je verder en verder in de problemen. Met ook op de aankomende gezinsuitbreiding zou ik zeker geen lening afsluiten. Mocht het echt onontkomelijk zijn laat je dan goed informeren en kies niet voor een snelle lening met een wurgcontract.
Sorry hoor, maar allebei een uitkering, blijkbaar geen geld, zwanger & dan een lening willen afsluiten?? Eerst even nadenken! Bovenstaande is echt heel dom! Voor je het weet zit je diep in de shit!