landal domein de schatberg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door einad, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie is hier al is geen geweest en hoe hebben jullie het ervaren?

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Leuk parkje, grenzend aan de camping.
    Leuk overdekt zwembad en indoorspeeltuintje.

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Ik ken alleen het zwembad en de indoor speeltuin aangezien we hier vaker komen om te zwemmen/spelen aangezien het in de buurt is.
    Het zwembad is een redelijk zwembad binnen en buitenbad. Glijbaan die in een apart badje uitkomt. Het peuterbad is best groot en ze hebben 1 bubbelbad. Ben er afgelopen zondag nog wezen zwemmen.
    De indoor speeltuin is aardig maar er zijn er betere. Het park ligt heel erg dichtbij toverland in de buurt in ook in de omgeving zijn er best wel wat dingen te doen. Buiten hebben ze ook een leuke speeltuin.

4. Bedankt voor de reacties :)

5. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Wij zijn hier geweest, ik weet niet of je een huisje op het oog hebt? Mooi groot park, wij hadden een super nieuw huisje paar jaar geleden. Aar je hebt dus ook een ouder gedeelte en ik meen ook gedeelte net sta caravans em. camping deel. Zwembad wel leuk!!!!

6. Wij zijn weer terug. Mooi huisje, erg nieuw. Kindjes leuk gespeeld konden daar zich goed vermaken. Alleen het 'restaurantje' viel wel tegen, had ik persoonlijk wat meer en uitgebreider verwacht.

7. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    De omgeving en het huisje vonden wij super. Het restaurant viel ons wat tegen maar vlak buiten het park heb je genoeg keus.

Deel Deze Pagina