Wat doen jullie tegen bandenpijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuusD, 18 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Hoi iedereen,

Ik heb gigantisch last van bandenpijn en vroeg me af wat jullie dragen of eraan doen waardoor jullie er minder last van hebben.

Ik ben morgen 14 weken zwanger en maak mij behoorlijk zorgen over de periodes verder in de zwangerschap.

Iemand tips?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Warme kruik er tegen maar dat kan niet op elk moment en ik had veel aan de steunband van Anita maternity baby belt. Maar dat niet te vaak anders leren je banden je buik niet zelf te dragen. Maar wel een verlichting als je veel last hebt op momenten dat het niet uit komt... sterkte!

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Rusten. En vooral rustig aan doen. Ik had er rond die tijd dat jij er nu last van hebt ook snel last van, VK zei dat ik nog maar 1 "grote klus" per dag mocht doen. Ik hou me er aan, zeker nu ik snel harde buiken krijg als ik te veel hooi op mijn vork neem en ook weer sneller vermoeid ben.
    Scheelt dat ik niet buitenshuis werk maar meewerk op onze boerderij. Man heeft in de stal veel tilwerk overgenomen en qua huishouden verdeel ik de klusjes. Mijn moeder komt 1x in de 2 weken helpen met schoonmaken. Zoals het nu gaat kan ik het nog heel lang volhouden, maar ben blij als mn lichaam weer van mezelf is hoor, hihi.

4. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Bij mij kwam het ook bij de eerste rond die tijd, alleen paracetamol en rusten werkte bij mij. Je kan er zo weinig aan doen :(

5. Angie1980

Angie1980 Lid

18 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, hebben jullie ook wel eens last van steken in de vagina? ik heb het de laatste dagen echt vaak!! Ben nu 11weken zwanger!

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb het vanaf week veertien elke dag gehad. Het beste werkte rustig aan doen, maar ook accepteren dat ik na een dag werken 's avonds geen klussen in huis kon doen. Als ik thuis kwam uit mn werk een uurtje bedrust, effe lezen, op de tablet ofzo. En paracetamol als t te heftig was

7. Angie1980

Angie1980 Lid

18 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank Je voor je reactie! Ik heb het ook pas als ik de hele dag heb gewerkt! En staande werk helpt daar ook niet echt veel aan!! Maar heeft dus niks ergs te betekenen toch!??

8. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Bedankt voor de tips meiden ga die belt denk ik maar kopen:)

Ja vooral als ik lang sta of fiets krijg ik steken in mijn vagina :(

9. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Wat balen dat je daar nu al zo'n last van hebt

10. Angie1980

Angie1980 Lid

18 mei 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker balen!! En dit is mijn 2de zwangerschap, bij de eerste nergens last van gehad! D8 dat juist de 2de veel makkelijker was!!
    Jij succes in zh, en lekker uitrusten en voordat je t weet mag je lekker weer naar huis!

11. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij is opgevallen dat als ik ga stretchen en daarbij me banden zelf even oprek, dat ik er vervolgens minder last van heb.. tijdens het streychen moet je dan wel even erdoorheen.. maar heb dan niet meer dat ik een steek krijg bij bepaalde bewegingen..

12. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Wat voor oefeningen doe je ?

Deel Deze Pagina