Hoi iedereen, Ik heb gigantisch last van bandenpijn en vroeg me af wat jullie dragen of eraan doen waardoor jullie er minder last van hebben. Ik ben morgen 14 weken zwanger en maak mij behoorlijk zorgen over de periodes verder in de zwangerschap. Iemand tips?
Warme kruik er tegen maar dat kan niet op elk moment en ik had veel aan de steunband van Anita maternity baby belt. Maar dat niet te vaak anders leren je banden je buik niet zelf te dragen. Maar wel een verlichting als je veel last hebt op momenten dat het niet uit komt... sterkte!
Rusten. En vooral rustig aan doen. Ik had er rond die tijd dat jij er nu last van hebt ook snel last van, VK zei dat ik nog maar 1 "grote klus" per dag mocht doen. Ik hou me er aan, zeker nu ik snel harde buiken krijg als ik te veel hooi op mijn vork neem en ook weer sneller vermoeid ben. Scheelt dat ik niet buitenshuis werk maar meewerk op onze boerderij. Man heeft in de stal veel tilwerk overgenomen en qua huishouden verdeel ik de klusjes. Mijn moeder komt 1x in de 2 weken helpen met schoonmaken. Zoals het nu gaat kan ik het nog heel lang volhouden, maar ben blij als mn lichaam weer van mezelf is hoor, hihi.
Bij mij kwam het ook bij de eerste rond die tijd, alleen paracetamol en rusten werkte bij mij. Je kan er zo weinig aan doen
Hey dames, hebben jullie ook wel eens last van steken in de vagina? ik heb het de laatste dagen echt vaak!! Ben nu 11weken zwanger!
Heb het vanaf week veertien elke dag gehad. Het beste werkte rustig aan doen, maar ook accepteren dat ik na een dag werken 's avonds geen klussen in huis kon doen. Als ik thuis kwam uit mn werk een uurtje bedrust, effe lezen, op de tablet ofzo. En paracetamol als t te heftig was
Dank Je voor je reactie! Ik heb het ook pas als ik de hele dag heb gewerkt! En staande werk helpt daar ook niet echt veel aan!! Maar heeft dus niks ergs te betekenen toch!??
Bedankt voor de tips meiden ga die belt denk ik maar kopen Ja vooral als ik lang sta of fiets krijg ik steken in mijn vagina
Ja zeker balen!! En dit is mijn 2de zwangerschap, bij de eerste nergens last van gehad! D8 dat juist de 2de veel makkelijker was!! Jij succes in zh, en lekker uitrusten en voordat je t weet mag je lekker weer naar huis!
Mij is opgevallen dat als ik ga stretchen en daarbij me banden zelf even oprek, dat ik er vervolgens minder last van heb.. tijdens het streychen moet je dan wel even erdoorheen.. maar heb dan niet meer dat ik een steek krijg bij bepaalde bewegingen..