Manlief en ik gaan eigenlijk nooit naar de bioscoop dus veel ervaring hebben we niet met de bios. We gaan een weekendje weg en nu willen we morgen avond naar de film 'komt een vrouw bij de dokter' die om 19:00 begint daar. Als ik op de site kijk, dan staat er achter 'reserveren' en als ik dat aanklik vind ik dat teveel gedoe. Je moet dan de reserveringslijn bellen dat 55 ct kost en dan ook een half uur van tevoren je kaarten ophalen voor de film. En dat is onhandig voor ons omdat het uit eten al zo vroeg word morgenavond. En dan ook nog een half uur van tevoren de kaarten ophalen..... Wat denken jullie? Als we er zo naar toe zouden gaan zonder te reserveren, zouden we dan denken jullie naar binnen kunnen of hebben we dan dikke pech en gaat het niet door omdat we niet gereserveerd hebben?
ik denk dikke pech... tis een goedbezochte film...maar wie heb je mazzel.. kun je die bios anders niet ff bellen.. gewone nummer om te vragen wat zij adviseren? ik heb t boek gelezen... echt superrr...
ik denk dat je wel binnenkomt zonder te reserveren, hij draait immers al een tijdje. veel plezier dit weekend!
Hij draait al een tijd in de bios dus je hebt zeker wel een kaartje, ik ben vorige week met mijn vriendin geweest in Pathe De Kuip (R'dam) en we hadden niet gereserveerd en konden makkelijk een kaartje krijgen en er waren nog genoeg plaatsen leeg. Dus ik zou zeggen, gewoon doen!!
NOu meiden, ben vorige week geweest en deed dus ook zonder te reserveren en de hele bioscoop zat stampvol en wij kregen een plaatsje op de onderste rij :x er is dus wel plek maar misschien dat je dan net zoals ik rot plaatsen krijgt, wij dachten ook '' ow de film draait al een tijdje dus het kan wel '' En wij waren nog op een doordeweekse dag dus denk dat het in het weekend dan helemaal druk is Verschrikkelijke plaatsen maar goed heb de film wel gezien ... Ik zou dus zeggen om wel te reserveren ... En neem een doos zakdoekjes mee ... Ik wou dat ik die tip voor de film had gekregen ..
Nou die tip had ik wel gekregen maar ik snap niet echt waarom er gehuild wordt, zal wel aan mij liggen hoor. Voelde me alweer emotieloos/gevoelloos omdat ik van zoveel vriendinnen had gehoord ooh dat word huilen uuuhh nou nee! Was een goeie film hoor maar huilen was niet nodig.
hahaha, zo voelde ik me destijds bij Titanic. Iedereen huilde tranen met tuiten, en ik zat na (3 uur of zo??) de afloop naar de scherm te kijken, en vroeg me bij welke stukken ik nou had moeten huilen
Dankje wel dames. We gaan gewoon in de hoop dat we een plekje hebben... En zakdoekjes neem ik wel mee. Niet vanwege de emoties, want die heb ik niet zo snel bij een film, maar wel vanwege mijn verkoudheid.
Inderdaad.... zoveel mensen, zoveel meningen, ik heb hem ook gezien, ook het boek gelezen maar ik vond hem echt vreselijk tegenvallen! En mijn vriendin waarmee ik was gegaan, ook. Iedereen om ons heen zat te snotteren en wij keken elkaar regelmatig zo schaapachtig aan van: huil jij ook nog niet?! Maar goed, dat was de vraag helemaal niet. Ik denk niet dat reserveren nodig is, hij draait al zolang. Veel plezier in ieder geval, gelukkig vinden de meeste mensen hem erg aangrijpend en mooi dus trek je van mijn mening niks aan!
ik denk niet dat ie nog heel lang draait. Ik vond hem heel erg goed en bijzonder indrukwekkend... Geniet van jullie avondje samen!
We zijn net terug van ons weekendje weg en zijn zaterdagavond naar de film geweest. Ik begrijp wel waarom de zakdoekjes werden aanbevolen. Had ook wel wat 'kippenvel' - en 'brok in de keel'-momenten. Vond hem ook erg aangrijpend. En de zaal zat maar voor een kwart vol of zo, en de zaal was al helemaal niet groot, met een stuk of 7/ 8 rijen, dus ik heb me druk gemaakt om niks.....
Ik ben 2 weken geleden naar die film geweest. ook zonder te reserveren (pathe de kuip op maandag) maar ze hadden mooi geen plaats meer om 19.30. dat werd dus de volgende om 22.00 en die zaal was halfvol
Dat is mooi dat het zo rustig was. Hebben jullie goed getroffen! Ik vond het ook een goede film. Ik had het boek al gelezen dus wist wat er ging gebeuren en dat scheelt wel. Ik vond alleen dat stuk dat hij droomde dat ze die borst eraf trok ontzettend vies en vraag me of dat nou echt op die manier moest... Maar nogmaal ik vind het een hele goede film
Ik vond alleen al dat gekots wel vies om naar te kijken. Oh en met dat kindje kreeg ik zo'n kippenvel. Ze zei: "mama, ik vind het jammer dat je dood gaat" Dat was zo'n emotioneel moment.