Moeilijke situatie. Misschien is het verstandig als je moeder daarvandaan gaat verhuizen. Dan komt er meer rust in de straat denk ik. Je zus is lastig. Zij gelooft je tante en dus zul je haar niet makkelijk meer om kunnen krijgen in het goede laten zien van je moeder. Heb je misschien het mailadres van je neef? Ik zou hem gewoon een E-card sturen. Daarin hoef je niets meer te zetten als "XXX Ons". Hij weet dan dat je aan hem denkt en dan kan hij eventueel verder contact met je zoeken, als hij dat wil. Je zou ook met hem op een plek kunnen afspreken waar jullie vaak komen. Een bakkie gaan doen in een cafe of zo. Hierdoor komt hij niet zozeer in de moeilijkheden, hij kan namelijk zeggen dat hij je tegenkwam toevallig en dat jullie even een bakkie gingen doen. Ik zou het alleen niet allemaal te overhaast doen... Succes met deze situatie. P.s. Je moet je verhaal kwijt en wil een open blik, daarvoor kun je mijn inziens perfect op een forum terecht....
thja je zegt het zelf, ik denk dat het grootste probleem ligt, dat je neef nog thuis woont, in hoeverre wordt hij door zijn moeder gecontroleerd. (mail, tel, navragen waar hij was),als dat wel zo het geval is thja dan wordt het denk ik moeilijk,neem de tijd, totdat hij op zichzelf is en probeer dan opnieuw contact op te nemen... als hij daar dan behoefte aan heeft zal het vanzelf loslopen... tot die tijd, wees gelukkig met de mensen die je hebt!!!
Dank je dames voor jullie reacties! Ben blij dat ik het toch hier kwijt kon want kwam er niet aan uit. Het zal altijd wel moeilijk blijven. Heb besloten het toch maat even rustig te laten. Van die e-card vond ik een goed idee. Misschien dat ik dat doe als hij in februari jarig is...? We zullen wel zien hoe het loopt. Jammer dat het zo allemaal moet want ja... We zagen elkaar elke dag vroeger. Heb ook wel een beetje het idee dat hij me heeft laten vallen. En ik las een reactie over mijn zus. Zij is zeker zooooo lastig! Ze is wat bijgedraaid. Hopelijk blijft daar progressie in komen.