Wie heeft er ervaring met E-ON als energieleverancier? Ik twijfel namelijk nog om over te stappen naar E-ON. Verder zit ik ook te kijken om eventueel over te stappen naar Essent. Wie kan mij ervan overtuigen welke het moet gaan worden en waarom?
Zelf heb ik Essent, maar als ik jou was zou ik even kijken wat het goedkoopste is voor jou. En dan niet alleen naar de kosten van gas en elektra kijken, maar ook naar de andere bedragen die erbij in zitten. Dat kan nog wel eens verschillen. Ik weet helaas niet meer hoe dat heet, waar je nog meer voor betaald. Maar iemand anders vast wel! En als je bij allebei rond hetzelfde uitkomt, dan kijken wie jou het leukste welkomstcadeau bied . Wij kregen van Essent toen 175,-.
ik heb van de week hele negatieve dingen gehoord van E-on. was volgens mij op rtl neiuws of de telegraaf. er zijn 3 energiemaatschappijen die de boel flessen tegenover de consument. budget energie e-on en nog 1tje. e-on zou ik dus zeker niet naartoe gaan. wij zijj klant geweest bij essent voordat de markt open gegooid werd. nooit geen problemen mee gehad. nu zitten we al weer een paar jaar bij nuon, elk jaar wil ik weg en krijg ik weer opnieuw kortign van hun houd er wel rekening mee wanneer je over stapt. kun je het beste doen als je net je afrekening hebt gehad. anders kan het zo maar zo zijn dat je moet bijbetalen
e-on zit wel heel hoog met zn tarieven je moet goed kijken naar de tarieven en t vastrecht dat scheeld per energie leverancier echt heel veel. verder laat je niet verlijden door acties want niemand geeft natuurlijk ''gratis'' iets weg dat betaal je terug in je tarieven die liggen dan simpel weg veel hoger als dat je iets zonder zn actie doet. electrabel is wel een goedkopen heb je een 3 jarig contract maar wel maandelijks opzegbaar energie direct greenchoice verder helpt vaak bellen naar een maatschappij ook ik zag daar die tarieven vaak kunnen ze dan ook nog lager
overstappen kan je beter doen als je contract afgelopen is zo heb je een heel jaar afgemaakt of voor de winter maanden als je naar de winter maanden overstapt heb je alleen de dure winter maanden gehad en niet de zomer maanden waardoor je veel bij moet betalen
wij waren jaren bij essent, zijn afgelopen september overgestapt naar eon via gaslicht.com. Overstap is prima verlopen en wij betalen 30 euro minder per maand dan bij essent. Volgend jaar kijken we weer bij gaslicht.com waar we dan naar over gaan stappen.
Hier 1,5 jaar geleden bij Eon aangemeld voor een contract voor 2 jaar, het overstappen ging toen niet soepel. Aangemeld voor zowel gas als electra, maar er was maar 1 van de 2 aangemeld. Daarna heeft het een heeeeeeleboel telefoontjes gekost om dit weer goed te krijgen. En het is nu nog niet goed, want de contracten lopen op verschillende data af en de ene is voor 1 jaar en de andere voor 2 jaar. Maar ik had er geen zin meer in om er nog een keer achteraan te bellen... Heb wel als compensatie voor de vele telefoontjes een cadeaubon van 10 euro gekregen uiteindelijk, maar ik zou er geen 2e keer meer naartoe gaan.