Voor een bruiloft zoek ik een betaalbare grimeur of leerling grimeur. het is de bedoeling dat ik omgetoverd wordt in Dushi. En mijn neef in Ushi. Wie weet iemand. Kan ook evt een amateur zijn.. Thanx Vera
deze heb ik al gemaild. Van 1 heb ik een reactie. 150,- ex btw p uur, zonder materiaal reiskosten ed. En dat per persoon. Vind ik een beetje veel van het goede.
Dat vond ik ook ja. Dan wordt het een duur kadotje. We willen nl een film maken en de gasten thuis gaan intervieuwen over het bruidspaar
Ja vonden wij ook. We willen niet iets uitgebreids doen op de dag zelf, maar willen wel iets met ze uitspoken. (is mijn nichtje) Maar we willen dus wel de dvd op de bruiloft als Ushi en Dushi uitreiken. Dus we moeten 2x gegrimeerd worden.
misschien dat je een leerling van een school kan benaderen?? of een opleiding in limburg. dat je aan hun vraagt of het misschien mogelijk is voor een kleine vergoeding misschien om jullie als project te zien?? dat hun meteen de oefening hebben gehad en jullie natuurlijk er goed uit zien als ushi en dushi. in ieder geval een super idee om dat op een bruiloft te doen
Ik heb idd al wat mailtjes gestuurd, oa na een grote grime winkel in limburg. En na een paar vriendin visagistes van mij. En ook alle grimeurs in limburg uit het tel. boek.