Hoe zien jullie avonden eruit ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Belle22, 7 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Hoe zien jullie avonden eruit?

Ik merk dat ik series en film kijken helemaal zat ben, dus zit ik veelste veel op mijn telefoon savonds als dat ik zou willen..
    Mijn man valt trouwens al vaak rond 8 uur in slaap dus ik heb niet zoveel gezelschap..

Ik ben dus benieuwd hoe andere mensen hun avonden eruit zien..

Lies1611 vindt dit leuk.
  2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Herkenbaar dat van je telefoon. Tablet net zo. Nu de avonden hier weer overwegend stil zijn (haha) probeer ik het lezen weer meer op te pakken. Ik heb nog ZO veel tijdschriften ongelezen liggen. Boeken ook wel trouwens.
    Ik wil binnenkort ook weer gaan sporten, dat zal overwegend in de avonden zijn denk ik. Man en ik kijken ook wel samen film/serie.
    In bad.
    Opruimen/was vouwen :o:

3. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.040
    2.726
    113
    Vrouw
    Oh zo kort. We werken tot 17.30 dus zijn tegen 18 uur goed en wel thuis. Koken, eten, de kleine diva op bed leggen, hond uitlaten, keuken opruimen, alles voor de volgende dag klaar maken en dan zijn we tegen 21 uur eens klaar. Vaak nog even een klein uurtje wat tv kijken en dan houden we het wel weer voor gezien

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Uitgeteld op de bank. Soms tv, soms met een tablet, soms slapend. Ligt er ook aan wat voor dienst mijn man heeft. Nu heeft hij bv de middagdienst en komt rond 23.15 thuis. Dan wacht ik meestal wel op hem.

5. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.984
    6.982
    113
    Vrouw
    Op de bank met telefoon en tv aan. Heel soms vind ik iets leuk genoeg dat ik telefoon aan de kant leg, maar dat komt niet zo vaak voor ;) Verlang wel weer naar de warme zomeravonden. Lekker buiten zitten!

Vero0504, Magnolia29, anica en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Serie of film kijken, alleen of met vriend.
    Wijntje drinken met een vriendin.
    Opruimen, was vouwen.
    Uitgebreid de badkamer in, douchen, insmeren, nagels lakken enz
    Avond gaat altijd veel te snel voorbij..

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Ik zit heel veel met mijn telefoon de laatste tijd. Tot ergernis van mijn man, maarja hij zit veel achter de Xbox :o:
    Tja ik vind het leven momenteel een beetje een sleur en saai. Kan er niet veel meer van maken.
    Geef mij de zomer maar, lekker buiten zitten tot laat...
    Wat ik een tijdje terug ook nog veel deed was fotoboeken maken van de kinderen.. ben je ook wel wat tijd aan kwijt :)

8. Mapje

Mapje Niet meer actief

Nou nu moeten we de avondspits door en dan slaapt onze baby 1 cyclus en zit ik vervolgens van 20-2230 met een wakkere baby. Ik zou momenteel liever hebben dat ik kan lezen, serie kijken of wat kan rommelen in huis :roflmao:

En normaal ook wel dingen als sporten of wandelen met vriendinnen of etentje of nog werken. Maar ja dat nu allemaal niet :roflmao:

Lies1611 vindt dit leuk.
  9. Aries

Aries Niet meer actief

Vaak een serie, een bordspel, een boek of inderdaad doelloos scrollen. :rolleyes:

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Op 3 avonden ben ik op m'n werk en op de andere avonden op de bank met een film of serie. ondertussen een beetje doelloos scrollend op internet.
    En soms ga ik Diamond painten of een spel op de switch.

Mapje vindt dit leuk.
  11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.121
    113
    Home
    Op het werk
    Serie of film kijken
    Boek lezen
    Puzzelen
    Vroeg op bed want ben moe van het werk en de kids
    Hardlopen

12. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Na het eten eerst een spelletje met de kids. Na het bed ritueel netflix/ telefoon en soms de switch / tijdschrift lezen.

13. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik werk 3 avonden dan lig ik een uur later na gedoucht te hebben in bed.
    Vrijdagavond met vrienden borrelen of een avondje alleen op de bank series of filmskijken.
    Zaterdagavond met mijn man een serie kijken met lekkers erbij.
    En nog 2 doelloze avonden met een half oog tv en een half oog telefoon ;). Waarvan ik 1 nog probeer te wandelen

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    We eten samen. De een ruimt op en brengt een kind naar bed. Ik sport thuis rond 19h en breng dan de andere naar bed. Vervolgens lekker wat koffie of anders drinken en tv met telefoon. Rond 10h30 naar bed om half uur te lezen en dan wakker liggen omdat ik niet kan slapen ... althans vaak niet kan slapen :D ... het gaat tegenwoordig beter maar 3 a 4 uur is echt wel de max ... hoop dat die fase snel voorbij is!

15. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Kids op bed (19.30/20.00), bakkie koffie, rondje wandelen, douchen, frisje/wijntje met tv of telefoon en dan naar bed.

Of werken

16. Kolibrie2

Kolibrie2 Fanatiek lid

9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Tussen half zes en zes uur klaar met werken. Kinderen ophalen op de dagen dat ze naar de opvang gaan. De een koken, de ander de kinderen vermaken/verschonen/voeden. Gezamenlijk eten. De oudste op bed leggen. Soms ook de jongste. Dan is het ongeveer acht uur. Nog wat opruimen. Wat drinken en tv kijken/op de telefoon een uurtje , jongste voeden en dan slapen. Vreselijke sleur. Vroeger sportte ik nog wel wel, maar ben veel moe. Hopelijk gaan de kinderen weer doorslapen.

Mapje vindt dit leuk.
  17. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Jongste gaat om 19.00 uur naar bed. Die leg ik erin. Daarna vaak douchen, man doet iets met de oudste. Soms kijken we een film met de oudste of doen een bordspel.
    Oudste gaat om 21.00 uur naar boven.

Vanaf 21.00 uur is het tv kijken (serie of film) / telefoon.
    Of ik diamond painting, man lego aan tafel.

Ik ga ook regelmatig met een vriendin wandelen rond 19.30 uur.

18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    Lekker buiten in de tuin, een wijntje en MET je telefoon :cool:

Biny en Palmpje vinden dit leuk.
  19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.187
    113
    Wij brengen omstebeurt om half 8 de jongste naar boven, de ander laat de hond uit. Rond 8 uur/ kwart over 8 ploffen we op de bank en kijken tv. Mijn telefoon leg ik tegenwoordig bewust weg omdat ik vind dat ik anders teveel nutteloos erop zit. Rond 11 uur gaan we meestal naar boven. De avonden zijn wel saaaaai. Doe mij de zomer maar, lekker tot 10 uur in de tuin met een boek

20. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.947
    33.614
    113
    OT

Ik lees veel. Maar dan ook echt veel. En snel ook. Ik lees zo 5 boeken in een week uit. Ben maar weer lid geworden van de (online) bieb.
    Maar dat doe ik de ganse dag door hoor. Ook op de wc of als de kinderen er zijn. Ze storen me eigenlijk nooit.
    Verder kook en bak ik veel en vaak.
    We kijken series, films, etc.
    En soms nemen we een wijntje en kletsen C en ik uren in het wilde weg en komen we er daarna pas achter dat de tv niet aanstond. Soms leg ik hem een casus voor of vraagt hij of ik naar stukken van een zaak van hem wil kijken en advies wil geven. Dan draaien we ook muziek.
    Ondertussen zet ik kaas en mangochutney op tafel of wat Indiase hapjes en voor we het weten is het tijd om naar bed te gaan. En dan in bed… nee dat gaat me iets te ver om te zeggen hoe het er dan uitziet :p
    We hebben eigenlijk altijd tijd te kort ‘s avonds omdat we nog zoveel willen vertellen en zeggen. Nee, saai wordt het nooit denk ik.

spruitje80, Magnolia29, masami en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina