Ik kan me er iedere keer weer over verbazen dat er werkelijk mensen zijn die het nodig vinden om hier een ding van te maken. Bij ons is zowat de hele familie in december en januari vlak achter elkaar jarig. Ik heb werkelijk nog nooit gehoord dat iemand dit storend of onacceptabel vond Gekke mensen zijn er toch
Ja sorry ik heb vaak gewoon geen zin om er een heeeel verhaal van te maken wat ik ook in 1/2 zinnen kan zeggen
Ik heb hier ook lang mee geworsteld. Het is toch familie. De vraag is: wil je je kind dit concept van familie meegeven? Mensen die het dichtst bij je staan en zo op je hart trappen? Mensen bij wie mama altijd gespannen is? Mensen die ons aan het huilen brengen? Ik vond in ons geval dat dit helemaal niet is wat ik mee wil geven aan mijn kinderen. Ik kies mijn "familie" uit mn beste vrienden.
Die mensen konden dus mooi hun welgemeende excuses aanbieden en zo niet zouden ze me niet meer zien. Zijn ze helemaal gek geworden zeg
Ik heb niet alles gelezen. Maar mij viel werkelijk de mond open! Dit heb je toch niet voor t kiezen. Bij ons is zo'n beetje iedereen jarig tussen 15-7 en 30-8. Waarvan op een dag ook 3 familieleden. Handig was het niet geweest, maar als ze op die dag gekomen was, dan was dat zo.... Uiteindelijk heeft ze haar eigen dag uitgekozen, mooi tussen de andere verjaardagen in. Om daar nou ruzie over te maken.... Mijn zusje had de kans om op de sterfdag van mijn vader te bevallen. Kun je zien als pijnlijk of als mooi dat een rotdag veranderd in een mooie dag. Uiteindelijk koos mijn nichtje ook een andere dag.