Familiespullen

Discussie in 'De lounge' gestart door Napoleon, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hier ook een familie wieg... Mijn moeder, ooms/tantes/neven/nichten, mijn kinderen, achterneefjes en nichtjes...hij is van mijn moeder nu en ze is er ook echt heel zuinig op .. bekleding is ook nog steeds in gebruik... En nog erg mooi.

En een ring die mijn oma kreeg toen ze 17 was, deze ring ging naar mijn moeder toen ze 17 was en nu heb ik hem vanaf mijn 17e... straks als mijn dochter 17 is krijgt mijn dochter de ring.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @eylem, leuk ledikantje :D Zoiets hadden we bij de oudste twee ook, vooral heel handig als je zwanger bent, die neerklapbare zijkanten ;).

Mooie wiegjes. Ben dol op verhalen achter spulletjes ;).

Zo heeft mijn vader het horloge (zo'n zakhorloge) van zijn overgrootopa en als hij overlijdt gaat die naar mijn zoon. Hij doet het niet meer maar het is toch een familiestuk hè.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Onze familiewieg is inmiddels bijna 70 jaar oud!

4. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Leuk!
    Wij hebben een ledikant en commode in gebruik die 63 jaar geleden is gekocht door de ouders van mijn schoonmoeder. Er hebben al heel veel kinderen erin gelegen. Ik ben ook benieuwd wie hierna in gaat liggen als onze jongste er te groot voor is. Het is nog steeds een mooi bedje en commode, alleen heeft ie nieuw likje verf nodig.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Napoleon wat een schattige foto's!!!!
    prachtig!

leuk hoor die fam dingen.

Hier babybestek! we kregen babybestek van mn moeder bij het opdragen van ons zoontje.

Verder mn man zn kant wel een wieg....
    alleen ons zoontje heeft er niet in gelegen :(
    mn schoonzus had em en wij zouden em krijgen.... niet dus!
    jammer , maar goed niks aan te doen. Leek me juist zo mooi dat daar mn man vroeger ook in had gelegen!

6. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Mijn oma heeft een handdoek gekocht toen ze zwanger was van mijn oom. Met 'baby' erop en een plaatje van een baby. Deze heeft zij op de commode gehad bij mijn oom en mijn moeder. Mijn moeder heeft hem op de commode gehad bij mijn zus, mij en mijn zusje en ik heb hem op de commode gehad bij mijn dochter en mijn zoontje.

Verder heb ik wel een setje kleertjes die beide kids aangehad hebben van mij.

Verder niet echt.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ja de wieg en de dekentjes

Deel Deze Pagina