Ik hoor wel eens van die wonderdoekjes die geweldig zijn.... Welke zijn dat? Zo heb ik DE tip.....smeer even wat babyolie op je afzuigkap dan blinkt ie prachtig... Wie heeft er ook DE tip.....
Oh ik weet welke je bedoeld maar ik kom niet op de naam...je bedoelt die doekjes voor de ramen toch? Olijfolie op RVS werkt hier ook erg goed!
Voor echt alles Ik gebruik ze ook!! Voor onze leren bank na een spuugscene of de glazen tafel voor een vlekje of mn kleding... Ideaal!!! Oh ook als de-makeup doekje als ik de mijne weer eens kwijt ben. Nee babydoekjes zijn echt de BOM!
vingervlekken op kleine ramen in huis maak je heel snel schoon en streeploos met een eerst bijna droog wonderdoekje, en daarna nawrijven met een droge!
krijt voor spiegels? Nog nooit van gehoord...hoe doe je dat dan? @Wonderdoekjes...welke zijn dat dan..waar koop je die? Want die vingervlekjes heb ik idd overal! Wie heeft DE tip om mijn keukenkastjes vingervlekvrij te krijgen?! Ik heb al van alles geprobeerd....nu heb ik de keukenvariant van cif...maar die doet het ook niet allemaal weghalen!!
dat zijn van die microvezel doekjes, kan je overal halen, kruitvat heeft ze vaak in de aanbieding, de c1000 heeft ze ook, AH ook.... hebbben jullie een hoogglans keuken? wij wel en ook vingervlekken, maar met zo'm doekje eroverheen poetsen en alles blinkt weer... al die allesreinigers zijn namelijk erg slecht voor de kasten, dus doe ik het alleen met wat water en een wonderdoekje.....
aha die doekjes Nee geen hoogglans.....maar ik gebruik zelf veel vaseline creme voor mijn eczeem en heb dus altijd vettige handen helaas....vandaar altijd die vlekken maar ze gaan er gewoon niet af:x
Witte stoepkrijt nat maken en daarmee over de spiegel wrijven, het opgedroogde kalk verwijderen met een droog stuk keukenrol/wcpapier
Ik heb doekjesvoor de ramen zodat ik nooit meer met wisser aan de gang hoef. Het zijn 2 doekjes,een voor nat en dan 1 voor droog. Super handig,snel klaar.
Azijn, azijn, azijn, vooral in de badkamer echt onmisbaar. Ik had hele rare vlekken in de douchebak en wasbak die ik er maar niet af kreeg, zelfs niet met chloor.....uiteindelijk na op internet gelezen te hebben in azijn gedrenkt wc papier een paar uur op de vlekken laten liggen - WEG. Alles weer blinkend schoon! Was dus gewoon kalkaanslag maar dat is zo hardnekkig soms!
Ik doe de ramen met oude kranten! Glassex erop en dan boenen met de krant! Nooit meer strepen en de krant kun je lekker weggooien (scheelt weer in de was!)