Hoi hoi Wij hebben een vakantie geboekt naar torba Turkije bij bodrum voor begin oktober Zou het daar nog lekker zwem weer zijn? Ook voor de kids? En wat moet ik allemaal mee nemen en wat juist niet? We gaan 8 dagen naar hoeveel luiers enzo neem je dan mee We gasn all inclusief ook met badhanddoek service bij het zwembad maar betekent dat ook dat ik geen handoeken hoef mee te nemen ook niet voor in de kamer? En hoe zit het met shampoo en conditioner? Zou je dat van daar krijgen? Of gewoon mee nemen?? We gaan voor het eerst op zo'n vakantie dus ik weet echt hoe of wat haha Alvast bedankt! Groetjes!
Iemand die mij hiermee kan helpen? En hoe zit het met het vliegen? Mag ik gewoon een pak poedermelk voor hem mee in mijn koffer nemen? En als handbagage? Gewoon torentje vullen maar mag ik ook gewoon fles met water mee nemen? En voor de oudste (2,5) mag ik vior haar gewoon pakjes sap mee nemen? Want ze adviseren toch in wat te drinken tijdens het opstijgen en dalen? En ik heb bij neckermann geboekt ook bevestigingsmail gehad maar ik graag mw af? Ik krijg toch nog wel meer informatie als wat moet ik misschien uitprinten of mee nemen en waar moet ik in godsnaam naar toe als ik bij Schiphol ben?! Aghh wat een vragen!
Wij hebben een vakantie geboekt naar torba Turkije bij bodrum voor begin oktober Zou het daar nog lekker zwem weer zijn? Ook voor de kids? Oktober is net geluk of pech hebben met het weer, ik zou er dus helaas niks zinnigs over kunnen zeggen. Over het algemeen heeft het water wel de hele zomer gehad om op te warmen, dat is dus weer een voordeel ten opzichte van het voorjaar. En wat moet ik allemaal mee nemen en wat juist niet? We gaan 8 dagen naar hoeveel luiers enzo neem je dan mee Ik heb voor 3 dagen luiers meegenomen zodat ik voor de eerste dagen voldoende had. Ook in Torba hebben ze voldoende supermarktjes waar je luiers kan kopen. Ik zou wel je even Nutrilon oid meenemen. De zuid-egeïsche kust is vrij grillig, ben je een zeemens dat adviseer ik je om waterschoentjes mee te nemen zodat je je niet open kan halen aan de rotsen. We gasn all inclusief ook met badhanddoek service bij het zwembad maar betekent dat ook dat ik geen handoeken hoef mee te nemen ook niet voor in de kamer? Ik vond het zelf wel fijn om een extra badhanddoek mee te nemen om onder mijn hoofd te leggen als we aan het zonnen waren of als je verbrand bent over de verbrande plekken te leggen, ook over de buggy kan het prettig zijn. In principe hoef je geen handdoeken voor op de kamer mee te nemen, deze krijg je van je hotel. En hoe zit het met shampoo en conditioner? Zou je dat van daar krijgen? Of gewoon mee nemen?? In de hotels krijg je vaak een miniatuur flesje shampoo en douchegel (niet altijd). Dit is vaak eenmalig bij aankomst. Ik zou zelf lekker je eigen shampoo en conditioner / douchegel meenemen. We gaan voor het eerst op zo'n vakantie dus ik weet echt hoe of wat haha Turkije, belangrijk dat jullie paspoort / idkaart nog minimaal 3 maanden geldig is bij terugkomst in NL. Ook jullie kleintje(s) moeten sinds deze zomer beschikken over een eigen id-kaart. Vaccinaties worden aanbevolen, niet verplicht (adviseer je even contact op te nemen met huisarts of GGD, of via www.meditelopreis.nl (kun je online ook afspraken maken in hun agenda) Zorg dat je per persoon Eur. 15,- CONTANT op zak hebt. Bij aankomst in Turkije dien je namelijk een visum te kopen, dit geldt ook voor babies! Alvast bedankt! Groetjes! Alvast een fijne vakantie in Torba!
@chantal Super thnx voor je reactie! Dus niet luiers voor de hele week mee nemen? En zo'n nieuwe pot nutrilon mag dat gewoon in je koffer mee?? Oke dus wel shampoo enzo mee ( leek mij ook t handigste,zeker ook voor de kids hun eigen dingen) Oke en dus pp zelf nog badhanddoek mee nemen is wel handig Morgen ga ik voor prikken bellen en ook nog ff naar neckermann om een babybedje te regelen voor daar Nog meer mensen handige tips of info??
En hoe zit het met het vliegen? Mag ik gewoon een pak poedermelk voor hem mee in mijn koffer nemen? En als handbagage? Gewoon torentje vullen maar mag ik ook gewoon fles met water mee nemen? En voor de oudste (2,5) mag ik vior haar gewoon pakjes sap mee nemen? Want ze adviseren toch in wat te drinken tijdens het opstijgen en dalen? Poedermelk, torentje in de handbagage doen en het pak in je koffer (even een plastic tasje eromheen doen mocht hij kapot gaan) Flesje water mag vaak wel voor het maken van babyvoeding maar je kan ook aan de stewardess vragen of ze wat water kan verwarmen voor het maken van het flesje. Pakjes drinken mag officieel helaas niet meer, dit in verband met de verscherpte maatregelen omtrent aanslagen die geprobeerd zijn met vloeistoffen, moet je dus in het vliegtuig kopen. En ik heb bij neckermann geboekt ook bevestigingsmail gehad maar ik graag mw af? Ik krijg toch nog wel meer informatie als wat moet ik misschien uitprinten of mee nemen en waar moet ik in godsnaam naar toe als ik bij Schiphol ben?! Je krijgt ongeveer een week voor vertrek je reisbescheiden, dit is vaak per post of per mail. Deze dien je mee te nemen naar de luchthaven. Neckermann werkt vaak met Onur Air of Transavia, mocht je met Transavia vliegen dan kun je vanaf 3 weken tot 48 uur voor vertrek een stoelreservering maken, vanaf 24 uur tot 4 uur voor vertrek kun je online inchecken. Als je op Schiphol aankomt heb je aan het plafond in de vertrekhal allerlei tv schermen hangen, je zoekt je vluchtnummer op die je op je reisbescheiden van Neckermann hebt staan, in jullie geval begint deze met OHY of HV en kijkt dan bij welke balie je moet inchecken, daar ontvang je de verdere informatie met o.a je instapkaart welke je bij de betreffende gate moet tonen tijdens het boarden in het vliegtuig.
Nogmaals super thnx voor je info echt heel fijn!! Hier kan ik wat mee en weet ik een beetje hoe of wat, hoef ik me niet onnodig druk te maken hahaha Thnx!
wij zijn in mei naar voyage torba geweest en dan het private gedeelte. Het is echt een superfijn hotel. Wij hadden geen handdoeken meegenomen. Je krijgt handdoeken en ze doen niet zo moeilijk over een handdoek meer of minder. Een aanrader is na een paar dagen de kinderbadjes bij de glijbanen (waar het water in mei echt ijskoud was) om te gaan zwemmen in het zwembad en kikkerbadje naast de deluxe pool. Daar is het superrustig en heel luxe. Drinken/cocktails en ijsjes worden aan je bedje gebracht. De chinees en de turk zijn aanraders qua eten er zitten 2 supermarktjes tegenover het resort (waar ook het private zit)
@petra wij gaan helaas niet naar het private gedeelte dat was net iets boven budget bij dat kikkerbadje kun je zeker niet komen als je niet in dat private gedeelte zit? ik had wel een leuk kinderbad gezien met glijbaantjes en zo een paddestoel waar water uit komt enzo ik hoop dat het super word en dat het weer ook nog mee zit haha en hopen dat het water niet te sterk is afgekoeld want hoop ook te kunnen zwemmen
bij het kikkerbadje waar ik het over had kun je komen ongeacht waar je zit. je hebt de private pool etc dat zit aan de overkant van de weg op het terrein zelf heb je het zwembad met alle glijbanen, ook erg leuk maar wel druk en na een paar dagen zijn wij (voor de afwisseling) naar het zwembad gegaan dat naast de deluxe pool ligt daar heb je een klein peuterbadje waar ze lekker kunnen klooien en een diepbad met aansluitend een heel ondiep gedeeltje van een cm of 20 diep, dan kun je zelf in het diepe gedeelte hangen en met je kleintje spelen
oww oke haha ik ben heel benieuwd ik hoop dat we nog een beetje weer hebben en lekker van de zwembaden en het strand kunnen genieten