Moeder vind maden in luiers van het merk Pampers. Gelukkig heb ik ze nog nooit ontdekt!! Bah 😱 https://m.facebook.com/permalink.php?story_fbid=167584500343566&id=100012760512413
Gets! Gelukkig ligt het niet aan de pampers maar aan de supermarkt! Wie weet in welke producten die beesten nog meer zaten...
Ja, maar die pampers zijn toch vaak helemaal verpakt in plastic, hoe moet daar nou een made in komen? Wie weet stond hun pak pampers gewoon open en is er in de tussentijd een vliegeneitje uitgekomen of een made in gekropen. Eitjes kunnen met warm weer binnen een dag uitkomen.
Nee zag nog een Facebook bericht voorbij komen van iemand die pampers bij de kruidvat had gekocht ook met maden erin. die heb geld terug gehad van pampers zelf.
Ook gezien bij iemand die ze van de Etos had! Ik ga morgen echt elke pamper controleren die ik heb liggen en als ik een nieuw pak open maak ook!! Moet er niet aan denken dat ze bij m'n meisje naar binnen kruipen!!! Jakkes!!
Ik vind het maar een raar verhaal. Zo'n pak ligt maanden in opslag etc en zo'n made heeft niks om van te leven. Ik krijg daarom het idee dat het alleen is omdat veel bedrijven heel coulant zijn bij klachten. Diegene hoopt gewoon op gratis luiers denk ik
Dit. Ze schrijft zelf al dat dat pak al 156 dagen geleden geproduceerd zou zijn en dat die beesten maar een week leven. Ik heb echt zéér zelden een vlieg in een supermarkt gezien en die ene vlieg zou in die enorme supermarkt dan ook precies dit pak pampers uitgekozen hebben én er naar binnen hebben weten te dringen om eitjes te leggen.. Die maden hebben dan ook nog weten te overleven tot deze vrouw de luier ging gebruiken.. Het lijkt mij héél sterk
Oh dit is dus het artikel waar mijn oppas het over had. Ze zei dat ze gelijk alle luiers had gecontroleerd omdat ik die ook vaak genoeg bij AH koop. Maar ik vind het ook wel een beetje een raar verhaal omdat het maar om 1 made gaat. Dan zouden er toch wel meer maden moeten zijn tenzij een vlieg maar 1 eitje gelegd heeft... En hoewel ik ook echt niet blij zou zijn als ik maden aan zou treffen blijf ik met dit soort dingen wel redelijk nuchter. We zijn nu eenmaal niet de enige wezens op de aarde dus het kan gebeuren dat er iets is wat er niet hoort.
Typisch.....maar 1 made..... geloof er geen snars van. Men neme een made uit de gft bak, men legt hem in een luier en gaat het filmen, men belt pampers op (in de hoop op gratis luiers). Dit lukt niet dus neemt men contact op met de betreffende winkel waar ze gekocht zijn (ook in de hoop op gratis luiers), maar ook dit werkt niet en dus zet men het filmpje uit frustratie maar op facebook.
Ik had laatst een oorwurm in de berging. Die vind ik veel enger dan een made. Die zie je niet zitten en moet je met olie uit je oor krijgen. Brrrr
Zoals hierboven al gezegd ik geloof er ook niets van. Ik heb het vermoeden dat er mensen zijn die het merk gewoon zwart proberen te maken om op die manier geld of gratis spulletjes te krijgen. Schandalig
Ze zoeken donkere kleine ruimtes, dus vandaar dat ze vaak de oren opzoeken. Nou ja, vaak is overrated natuurlijk. Het komt een enkele keer voor. Dan mag je met (olijf)olie aan de slag (dan glijden ze er ook zo weer uit). Maar dat is geheel OT natuurlijk.