Ik weet dat hier verschillende meiden de nuna pepp hebben. Ik sinds gisteren ook en ik ben er erg blij mee Alleen.... ik krijg de kap er niet netjes naar mijn zin op en zodra ik de wagen inklap schiet alles weer los Iemand de gouden tip voor mij? NB: vandaag de buggy meegehad met winkelen en hij rijdt als een trein
Heb je die wel precies op zo'n zwart rondje zitten? En als je hem invouwt moet je goed zorgen dat de hele kap tussen de zitting wordt gevouwen als je de wagen gaat inklappen. Ik heb er verder nog nooit geen problemen mee gehad dat hij los schiet.
Die heb ik altijd gewoon los hangen wanmt je kan hem ook bovenin vast maken aan het klittenband maar dan vind ik hem niet mooi zitten. Dus heb hem los laten hangen.
Ja, je moet goed opletten dat ie precies op zo'n knoop zit! En kap helemaal in de zitting vouwen (dus ook de 'scharnieren'). Is nu alleen wat lastiger omdat ik de voetenzak er in heb zitten.
Ik heb ook de zak erin, en denk dat ik inderdaad mede daardoor wat moeite heb met de kap.. Vooral aan 1 kant krijg ik het scharnier er niet goed in, nog even oefenen dus
Dat vind ik ook t enige nadeel aan die buggy. Niet dat ie eraf schiet maar dat t aan de achterkant altijd zo 'slordig' zit. Los laten hangen vind ik ook niet mooi staan.