Zaterdagavond mission Impossible. deel 3... Lekker zwijmelen... Zal de film niet zijn neem ik aan want hij moet nog in de bioscoop draaien...
Ik was vroeger ook grote fan van hem. (Danny de munk)Mijn muren hingen vol met posters van hem. Ik was echt verliefd..hahaha
Hahaha ja ik ook,en hij had toen nog eens zo'n treintoer toen ben ik nog naar Rotterdam C.S geweest waar hij uitstapte 8) 8) 8) En Ciske de Rat natuurlijk al tig keer bekeken
Ik was helemaal fan van Madonna! Je kon door de posters geen behang meer zien bij mij! Had ook al haar muziek en maar oefenen voor de spiegel, ha ha! Tegenwoordig gaan/gingen we nog wel eens naar festivals, concerten van Anouk of optreden van Bert Visscher
Wauw dus jij hebt 'm nog in het echt gezien. Girl75 Kon ik wel van dromen toen. haha Het is nog steeds een leuke jongen, maar ben niet meer verliefd..
ik was ook een super grote fan van take that! ik had alles.....ik vond robbie het leukst en hij mag er nog steeds wezen hihih!
ook ik was fan van bsb........nu mag ik trijntje oosterhuis graag horen......(eigenlijk vind ik nu alles wel leuk)
Ik ben fan geweest van Madonna daarna Peter Andre en toen ik 15 was was ik een enorme fan van Eminem hahahaha groetjes Joëlla
*droomt* Johnny Depp, zoveel mooie films, en o zo schattig in pirates of de carribean. John bon Jovi , geweldige muziek. en ik vind Simon uit atwt ( ook lax geloof ik) ook echt een schatje * zucht, ik droom nog maar even verder*
Ojee, eerst New Kids On The Block ja(joey was leuuuuk haha), toen Take That ( was helemaal Mark fan) daarna BSB (natuurlijk Nick en Brian haha) en nu.......?????geen idee, U2 heeft goede muziek, maar soms draai ik ook nog wel es BSB en kelly Clarkson is ook echt goed. Oja en acteurs: Ben Afleck en Josh Heartnett (josh is sooooo lief haha) beiden van de film Pearl Harbor, moet ook altijd janken bij die film haha. Liefs Angela.
Makkie! Jon Bon Jovi natuurlijk!!! vroeger, nu, en waarschijnlijk over 10 jaar nog. Ben al fan van hem vanaf het eerste uur en ik baal er dan eigenlijk ook wel een beetje van dat ik 25 mei niet naar het concert kan. Hij is de enige kerel waar ik serieus wel eens een date mee zou willen. Ben alleen bang dat-ie een ietsiepietsie onberijkbaar is Groetjes van Kiki
O jeetje, ik word echt oud. Ik was verschrikkelijk fan van Duran Duran en Culture Club. Wat later kwamen daar Lloyd Cole and the Commotions en The Smiths bij. En The Cure natuurlijk!! Ik was toen echt new wave hoor! Er was natuurlijk nog veel meer goed, ben ook echt nog wel in de jaren tachtig blijven hangen. Ik weet niet eens goed wat er tegenwoordig voor muziek is. Ben ook niet ergens fan meer van of zo...
hahaha... ik was vroeger ook fan van Thake That en New Kids On The Block, maar ook Madonna. Altijd leuk om te playbacken. Bakcstreet Boys vond ik wel leuk, maar echt fan niet. En toch ben ik (met jeugdvriendinnen) naar hun concert geweest vorig jaar. Ik heb gelachen!!!!! Was even jeugdherinneringen ophalen en ach.. die nummers die ze nu maken zijn ook best leuk. En Robbie was leuk en blijft leuk. In juni naar zijn concert...
Eerst jarenlang van Madonna, en toen ik 14 was van The New Kids on The Block. Nu vind ik Blof helemaal geweldig ( geen posters hoor op mijn kamer )
hihi ik was altijd fan van NKOTB, madonna en Jason Donavan. Ik had van Jason echt een levens grote poster op mijn inbouwkastdeur, het gitaar wat ie bij zich had dat paste natuurlijk niet helemaal dus die hing voor de helft op de muur. Je kon die toen bij elkaar sparen bij de bravo, mijn zus had toen verkering met een duitser, waarmee ze nu getrouwd is, dus hij nam toen altijd de Bravo voor mij mee. Mijn broer was vroeger echt zo'n etterbak en toen ie weer eens zo leuk was had ie Jason doormidden gescheurd...... Ik was :x :x . Erg leuk om daar nog weer eens aan terug te denken. btw ik had 'm wel weer even geplakt hoor!!