ik had er ook zoveel... n.k.o.t.b, rick ashley, duran duran, frizzle sissel(hoe schrijf ie dat hihi) DJ PAUL elstak backstreet boys, idd jason donavan. en bon jovi(nog steeds) maar minder. en keek altijd melrose place en beverly hills 90210 hoe kan je omslaan he... ik was ook echt zo`n gabbertje hihi echt erg! nu.... d-ground(bekende van me) salsa en alles wat zo`n beetje in de top 40 staat. owja ik was helemaal in love op patrick swayze(weet ook nie hoe je dat schrijf) tot dat ik voor mijn verjaardag een levensgrote poster kreeg wat een lelijke man haha kan me niet voorstellen dat ik zo in love was....
Ik was altijd Take That fan.. Toen ze uitelkaar gingen had ik echt een gebroken hart... De geruchten gingen toen al dat ze in 2004 een reunieconcert zouden doen... nou bijna dus 2006.. ik heb gekeken wat die kaarten kosten want ik wou er anders wel naar toe... en zover ik nu overal op internet kan vinden zijn die concerten voornamelijk in de UK.. Nou...... die kaarten kosten 300.- euro en meer... Dussss die vlieger gaat dus niet meer op... beetje jammer dat ze zo duur moeten zijn.. ze zijn te krijgen via budgetticket.. Groetjes Joyce
Toen ik meer in de pubertijd zat was ik ook echt helemaal weg van Hardcore, en nu nog wel hoor. Vanavond is er bij ons weer Happy hardcore classics, laatst waren de partyanimals er. Nou dat was echt super, de hele avond hakkuhhh.. hihi zo af en toe moet dat echt nog ff hoor. Zelfs op onze bruiloft dan gaan we echt ff los, dan gaan de oudjes maar ff een half urtje na de wc ofzo
Ik was helemaal fan van The Backstreet Boys nu helemaal niet meer zo heel erg muziek fan eigenlijk. Maar ik vind George Clooney (ook als ie al wel redelijk aan de oude kant) cker niet vervelend om naar te kijken. En natuurlijk Brad Pitt
Vroeger was het voor mij ook take that. Ook vond ik jari litmanen en DANI onwijs lekker. Vraag me niet waarom Jari litmanen, maar ja En natuurlijk BON JOVI. Lekkerste man op de wereld, Knuf Juud
@KIKI: ik ga 25 mei wel naar BON JOVI. Hoe Drieske het in mijn buik gaat vinden als mama staat te springen weet ik nog niet, kom ik snel genoeg achter, haha. Heb er superveel zin in. Vertel wel hoe het was geweest. Knuf Juud
Ik was vroeger ook helemaal gek van take that in het bijzonder van robbie en dit is eigenlijk wel gebleven, niet meer zoals in de pubertijd maar ik vind zijn muziek super ik ga dan ook 24 juni naar zijn concert en ik hen er super veel zin in