Fanatiek met spelletjes?

Discussie in 'De lounge' gestart door DQueen, 30 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    Ja daar speelde ik geen spelletjes meer mee hoor, ze kan nu nog niet tegen verlies.
    Mijn oudste heeft het een beetje geleerd inmiddels, vorig jaar veel verloren in de competitie (ze speelden té hoog), maar daardoor kan hij er nu wel beter mee omgaan.

Ysabella, hummeltje5 en DQueen vinden dit leuk.
  2. DQueen

DQueen Niet meer actief

Dat is wel fijn, hier is het humeur op niveau vriespunt als ze hebben verloren op zaterdag. En het ligt nooit aan hem, altijd aan de scheids of team genoten. Gelukkig reageert hij dat niet op hun af en komt die frustratie er pas thuis uit anders zou ik me wel schamen langs de lijn.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ja, heel fanatiek. Ik wil winnen, maar kan goed tegen mijn verlies. Waar ik niet tegen kan is inderdaad als iemand niet z'n best doet of als mensen vals spelen en daardoor winnen.

DQueen en suus1983 vinden dit leuk.
  4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    Ja dat herken ik wel en niks ergers dan volwassen kerels die huilen omdat ze hebben verloren, dus ben wel blij dat hij het nu wat afgeleerd heeft.

DQueen, Salentein en hummeltje5 vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.658
    27.306
    113
    Vrouw
    Wij spelen geen spelletjes meer met onze goede vrienden, die zijn zooooo fanatiek en wij houden de puntentelling amper bij omdat het ons niet boeit haha
    Dieptepunt was bowlen, waarbij vooral mijn vriendin er haast mee omging alsof het de olympische spelen waren. Incl de 'ha lekker mis en oeeeeh geen strike' als ik niet lekker gooide. Praten? Ho maar, neus op scorebord haha
    Met spelletjes gaat het er net zo aan toe, al zijn ze dan wel gezelliger haha maar wel bloed fanatiek. Ik hoef ook geen spelletje uit te spelen haha, als ik er na een uur klaar mee ben kan ik zonder moeite stoppen :p

Er is wel 1 ding dat ik belangrijk vind: het gaat volgens de regels. Ik hou van regels en kan er zelfs niet tegen als mijn peuter op zijn manier memory wil spelen haha. Is heel triest maar ik kan mij eraan ergeren hahaha. En ik ga niet opzettelijk verliezen

DQueen en Salentein vinden dit leuk.
  6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dan kun je beter niet bij mij in het team zitten, want ik ben totaal niet fanatiek. Geef er ook niet veel om.

DQueen vindt dit leuk.
  7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    Spelletjes speel je om te winnen, niet voor je plezier.

Is dat duidelijk genoeg?

Ik vond spelletjes met de kinderen ook echt een verschrikking, terwijl ikzelf echt gek ben op spelletjes.

Vanaf een jaar of 8 worden ze leuk;)

Ysabella, DQueen en suus1983 vinden dit leuk.
  8. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.275
    25.746
    113
    Ja, ik ben heel fanatiek en wil graag winnen. Maar als alles misgaat, dan ga ik daar juist de humor van inzien en kan ik er toch lol in hebben.

DQueen vindt dit leuk.
  9. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    #29 hummeltje5, 30 aug 2019
    Laatst bewerkt: 30 aug 2019
    Qua fanatiek zijn kan ik je de hand schudden :D
    Met sommige mensen is het ook echt gewoon niet leuk spelen omdat ze veel te langzaam zijn :oops: :roflmao:
    Maar plezier maken doe ik gelukkig wèl :)
    En verliezen vind ik ook niet erg.
    Ben meer fanatiek omdat ik het leuk vind om zoveel mogelijk te weten en/of om het beste in mezelf naar boven te halen. Niet fanatiek in de zin van perse willen winnen.

Waar ik trouwens een grondige hekel aan heb zijn mensen die valsspelen! :mad::mad::mad:
    Nu ja, niet aan iedereen die valsspeelt hoor.. maar wel als ze meedoen met het spel dat ik ook speel ;) :p

Dit speelden mijn man en ik voorheen heel vaak. Misschien omdat het m'n man is, maar bij Mario Kart word ik dus wel weer zo'n viswijf dat perse wil winnen :D

DQueen vindt dit leuk.
  10. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Oh hier zeker fanatiek!

Laatst een escape room gedaan met mensen die niet echt enthousiast waren, voor de eerste keer niet ontsnapt (en al zeker 10 rooms gedaan), en ik was er echt een beetje slechtgezind over, vooral omdat als iedereen zijn best had gedaan, ik ervan overtuigd ben dat we wel hadden kunnen ontsnappen...

DQueen vindt dit leuk.
  11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik krijg echt spontaan zin om een spelletjesavond met jou te doen haha :D

DQueen vindt dit leuk.
  12. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Ik speel een spelletje voor het plezier.
    Winnen is leuk, daar doe ik wel mn best voor.
    Maar niet ten koste van mn plezier (of dat van anderen)
    Het gaat mij om het gezellig samen zijn.

DQueen en Salentein vinden dit leuk.
  13. Salentein

Salentein Niet meer actief

I know, bij mijn man ook :p Vind ik extra leuk:roflmao:

DQueen en hummeltje5 vinden dit leuk.
  14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Irritant dit soort mensen!
    Doe dan niet mee :mad:
    Zeker met zo'n escape room, kost ook nog eens geld.. o_O

DQueen en juf1987 vinden dit leuk.
  15. DQueen

DQueen Niet meer actief

Ik schaamde me altijd een beetje voor dat fanatiek zijn, ik verbaas me er echt over hoeveel meer dames dat dus ook zijn!

16. DQueen

DQueen Niet meer actief

Wel samen in een team dan he?!

17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.513
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Echt wel! :D

DQueen vindt dit leuk.
  18. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.621
    8.364
    113
    Vrouw
    Met spellen waarbij je in dezelfde kamer zit hou ik het gezellig. Dan doe ik het ook meer mee voor de gezelligheid dan om te winnen.

Maar online speel ik een 5 tegen 5 spel waarbij ze mij niet kunnen horen (kinderen liggen ook op bed als ik speel) dan kan ik nog wel eens flamen over noobacties. Een open mic (microfoon die gelijk geactiveerd wordt bij geluid) zou niet goed voor mij zijn :oops:

DQueen vindt dit leuk.
  19. Marre1985

Marre1985 Bekend lid

1 mei 2017
    588
    500
    93
    Vrouw
    Ben super fanatiek en ik ben blijkbaar zowel een slechte winnaar als een slechte verliezer.
    Omdat er altijd wel iemand geïrriteerd raakt spelen we niet zoveel spelletjes.....

(Wel bijv triviant of andere quiz spelletjes. Zolang er minder tactiek en bijv mensen dwarszitten/blokkeren bijzit is het vaak een stuk gezelliger)

DQueen vindt dit leuk.
  20. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ik ben ook fanatiek. Mijn broer ook. Als andere mensen meedoen is het toch altijd een titanenstrijd tussen ons, wij zijn allebei slim, medogenloos en tactisch.

Het enige verschil is dat ik wél tegen mijn verlies kan en mijn broer niet :cool:.

DQueen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina