Fanatieke hardloop meiden

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama-in-love, 31 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vraagje aan jullie hardloopdames:

Welke kleding dragen jullie?

Ik ben nog een beetje zoekende wat het lekkerst loopt. Heb een goedkope strakke broek van de Scapino, maar die zit voor geen meter. Een normale sportbroek zit ook niet lekker, want dat flabbert alle kanten op. Dan heb ik een sport T-shirt met korte mouwen en daarover een dun sportjasje en natuurlijk een goede sport bh.

Is er een bepaald merk wat lekker zit?
    Zijn er online winkels waar tegen een redelijke prijs goede kleding te bestellen is?

Thanks voor jullie reacties.

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Passen is meestal wel een vereiste, het moet echt lekker zitten. Maar ik heb jaren in slobberbroeken en ruime t-shirts gerend. Is ook prima hoor.
    Nu loop ik het liefst in een setje van craft, echt perfecte pasvorm voor mij. Maar online is ook veel te vinden. Ik vind decathlon een goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben.

Afgelopen zondag een loopje van 11 km. gedaan. Viel me vies tegen, volop klimmetjes en daar verlies ik echt veel tijd op.
    Gisteren weer lekker een intervaltraining gehad. We hadden een vervanger en deze man liet je echt tot het uiterste gaan (auwa). Vandaag ook maar even niet lopen.

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb een zwarte lange strakke broek van Craft, echt een fijne broek. Daarvoor liep ik in een "slobberbroek", maar dit loopt echt veel lekkerder. Daarop een hardloopshirt met lange mouwen, ook van Craft. Daaronder kun je evt nog een thermoshirt doen als het straks echt kouw wordt (voor nu vind ik dit shirt warm genoeg).

Ik bestel dat spul gewoon online, bv op hardloopaanbiedingen.nl. Betaal je ook lekker niet zo veel voor die spullen :)

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wauw, 11 km! Wat goed zeg! Loop je in een groepje?

Ik heb vanavond les 18 met Evy gelopen. Ging erg lekker moet ik zeggen! Afgelopen week ivm cursus een keer op het strand gelopen, en da's wel even wennen qua zwaarte. Was vanavond weer blij met m'n harde ondergrond.

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    He bedankt voor jullie reacties. Ga volgende week even kijken in de sportzaken hier in ons stadje. Deze week laatste week training 5 km Renate. Ga nog niet zo snel, maar kan het goed volhouden. Daarna eerst Renate 5km onderhoud en op naar de 10km. Ik krijg er steeds meer plezier in!

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Op maandag in een groepje 8-12 km, op donderdag intervaltraining op de baan en dan vaak op zaterdag alleen op laag tempo 12-16 km.

Begin volgend jaar wil een halve marathon gaan lopen.

Deel Deze Pagina