Twincest <3 haha, dr is niet veel wat me te ver gaat om eerlijk te zijn.. Of nou ja, die keer dat ik Dumbledore x Hermione tegenkwam moest ik toch wel even slikken
Omg..Neeee hahahha, Twincest kan nog wel (hum Oran High School Host club hum) maar geeeen Dumbledore x Hermione..Das gewoon te erg, dan nog liever Snape x Hermione (als je dan toch moet kiezen)
Niet echt een vast iets ervoor, kom soms weleens verhalen tegen op fanforum.com. En dat t liefste van Derek en stiles of de Winchesters
Ik ben een beelddenker... echt ik had brain bleach nodig na dat verhaal. Snape x Hermione zie je nog heel veel, er zijn een aantal hele goede (maar die gaan de extreem kinky kant op, daar moet je van houden) maar het meeste is prut.
Ik heb het gevoel dat Tommo en ik het een beetje volspammen met HP fiction.. Als ik lees lees ik voornamelijk Anime dingetjes, vooral van Naruto. Ook zelfgeschreven doujinshi (fanmanga) vind ik leuk Oh en nog een ding Tommo: zit je ook op Tumblr dan of niet?
Nooit gedacht dat er iemand van ZP op Tumblr zat Ik ook geen fanfiction, meer een "ligt aan m'n mood" blog.
Hmmm ik merk dat mijn verhaal nogal afwijkt van de gemiddelde fanfic... jammer. Ik heb geen rare relaties of hook ups erin verwerkt. Het is eigenlijk een heel realistisch verhaal.