Ik hoop dat ze in elk geval gelukkig zijn.. ik heb persoonlijk het idee dat er nog wel 'iets' is, maar dat ze het niet mogen laten zien. Of dat ze misschien een tijdje uit elkaar zijn geweest of iets dergelijks. Anyway, er zijn de laatste tijd foto's en momenten tijdens concerten enz. die mij wel positief stemmen.
Jep ik heb ook keihard gejankt toen hij stierf! Dat stukje met zijn herinneringen was ook heel emitemotioneel voor mij.
Ja klopt, is echt heel sneu! ik vond hem ook echt de leukste van alle characters! Over hem staat ook veel op FanFic trouwens.
Dat ze het niet mogen laten zien is duidelijk, dat ze veel om elkaar geven ook, maar ik heb het idee dat het vorige zomer (tijdens de US tour) stuk gelopen is. Ik heb ze ervoor en erna meerdere malen gesproken/gezien/ met ze gewerkt, en er is toen echt wel wat gebeurd. Of ze gelukkig zijn? Nee niet echt, tenminste, zeker L, Z en L niet, ik verwacht ook dat het volgend jaar (na Australie en Filipijnen) afgelopen is, misschien nog een Goodbye tour, maar meer niet.
Oh ik verwacht ook niet dat het nog jaren gaat duren. Ja vorig jaar zomer had ik ook het idee dat het niet goed ging, dat was zelfs tijdens de optredens te zien. Ik had hoop dat het nu een stuk beter ging, maar je stemt me niet echt gelukkig Waarom zijn LP en Z ongelukkig? Van LT had ik het ergens wel verwacht... Je mag me altijd pben, als je dat wilt. Het is niet mijn doel om dingen rond te bazuinen of te roddelen ofzo.
Haha door Snape ben ik Alan Rickman leuk gaan vinden, die acteur is echt geweldig! In elke film dan ook! <3
Hahah ja wie weet maar denk t niet. Ben nog hier mee bezig en wat ik daarna ga doen weet ik nog niet. De Hooligans zijn zo enthousiast dat ze al riepen dat ze een film wilden van mn boek hahaha. Ben inmiddels wel bezig om een uitgever te zoeken die dit mogelijk uit wil geven. Die zijn er namelijk ook. Die zoeken op fanfic sites en pikken dan soms schrijvers eruit...
Ahh okay, ik had eigenlijk nooit van Wattpad gehoord, misschien moet ik daar ook maar wat neer zetten, Fanfiction is namelijk niet meer zoals het was vroeger vroeger stond er echt veeeeel meer op dan nu
Komt omdat ze zo streng geworden zijn op seksverhalen.. alles wat een beetje kinky is wordt regelmatig gewoon verwijderd. Ik ben gek op Archiveofourown, daar staat ook enorm veel op.
Mja mij boeit dat niet heel erg. Ik ben sowieso niet van de hele extreme dingen. Wattpad heeft echt heel veel goede verhalen erop.
Ik hou ook wel van kinky, maar probeer me wel in te houden, heb trouwens wel een Nederlands fantasy verhaal die behoorlijk kinky is weet alleen niet of ik die mag uploaden op Fanfic.nl. Hoe zit dat met Archiveofourown? mag het daar wel?
Gelukkig wel haha, daar kan het niet kinky genoeg in veel gevallen (je hebt daar ook de E rating, van Extreme.
Hahah gezellig, maar is dat alleen Engels of ook andere talen? (Misschien een leuk idee om op ZP een club te maken en daar ook verhalen op te zetten? ofzo?)
Voornamelijk Engels, maar ook andere talen. Kom af en toe ook wel wat Nederlands tegen, maar ik lees alleen in het Engels
Ahh okay, da's wel tof! Was trouwens met de Engelse vertaling bezig van dat verhaaltje geloof alleen niet dat die al uitgetypt was. (Vertaalde het in een schriftje)